Jump to content
patten

Zelf accu vervangen? Ja/nee advies?

Recommended Posts

Beste mede forum leden,

Graag het advies of ik wel of niet zelf een accu van een Cee'd JD benzine ISG van eind 2012 moet vervangen. Hij wilde vandaag niet starten. Met een starthulp wilde hij wel...
Conclusie: accu is slecht, laadstroom is goed. Is de eerste accu, ca. 7 jaar oud.
Vervangen door Kia: 297 Euro
Zelf bestellen: ca. 120-130 Euro en ca. 10 minuten werk.

Oude type: AGM 60L-DIN - 60Ah(20HR) - 640CCA (SAE) / 512A (EN) - Type Varta RA 594 560
Ik wil plaatsen: https://www.varta-automotive.nl/nl-nl/producten/varta-silver-dynamic-agm/560-901-068

Kan iemand bevestiging dat dit een goede vervangende accu is?

Beste mede forum leden,
Graag het advies of ik wel of niet zelf een accu van een Cee'd JD benzine ISG van eind 2012 moet vervangen. Hij wilde vandaag niet starten. Met een starthulp wilde hij wel...
Conclusie: accu is slecht, laadstroom is goed. Is de eerste accu, ca. 7 jaar oud.
Vervangen door Kia: 297 Euro
Zelf bestellen: ca. 120-130 Euro en ca. 10 minuten werk.
Oude type: AGM 60L-DIN - 60Ah(20HR) - 640CCA (SAE) / 512A (EN) - Type Varta RA 594 560
Ik wil plaatsen: https://www.varta-automotive.nl/nl-nl/producten/varta-silver-dynamic-agm/560-901-068
Kan iemand bevestiging dat dit een goede vervangende accu is?
Ik heb exact hetzelfde alleen een week later zo te zien.... Heb je het zelf gedaan?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Ja. Ik heb bovengenoemde accu besteld en die was binnen 10 minuten geplaatst. Die accu heet ook wel Varta D52. Als je hier even op zoekt met Google dan ben je ergens tussen 120-140 Euro klaar.

Hij start overigens weer als de brandweer!

• Like 1

Ja. Ik heb bovengenoemde accu besteld en die was binnen 10 minuten geplaatst. Die accu heet ook wel Varta D52. Als je hier even op zoekt met Google dan ben je ergens tussen 120-140 Euro klaar.
Hij start overigens weer als de brandweer!

Perfect, dankjewel!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk