Jump to content
Dennis1972

Xceed

Recommended Posts

Hallo allemaal 

Ik ben me oriënteren voor een xceed 

Ik twijfel tussen een 1.0 dynamiclinePlus of een 1.4 Dynamicline 

Heb nu een stonic met 1. 0 maar xceed is een stuk zwaarder 

Daardoor waarschijnlijk minder pittig of valt dat mee 

Zou dan voor de 1.4 T-GDI gaan 

• Thanks 1

Aangezien smaken en wensen nogal kunnen verschillen is hier door een ander weinig of niets zinvols over te zeggen....

bovendien mist  zinvolle informatie zoals rijstijl, gezinssituatie, regelmatig aanhangwagen / caravan mee en ook schakel of automaat voorkeur.

zelf proefrijden en zelf ervaren en dan kiezen is de enige zekerheid voor jouw waarheid

• Thanks 1

T'ja dat getwijfel altijd he,ik kijk ook al een tijdje naar de xceed.       Ik rijd momenteel in een Sportage diesel ik weet dus ook niet wat kiezen benzine of diesel,ik rijd z'on 30000 km per jaar veel snelweg.     Het wordt natuurlijk ook altijd moeilijker om de meerprijs en taksen van de diesel terug te winnen ik rijd meestal ook maar 4jaar met een wagen.

22 minuten geleden, Toby zei:

T'ja dat getwijfel altijd he,ik kijk ook al een tijdje naar de xceed.       Ik rijd momenteel in een Sportage diesel ik weet dus ook niet wat kiezen benzine of diesel,ik rijd z'on 30000 km per jaar veel snelweg.     Het wordt natuurlijk ook altijd moeilijker om de meerprijs en taksen van de diesel terug te winnen ik rijd meestal ook maar 4jaar met een wagen.

Ik zou dat mits het budget het toelaat voor de 1.4 dynamicplusline of hoger gaan. Dit omdat je aangeeft veel snelweg te rijden en het met de automaat 1.4 i.c.m met adaptive cruise control en Lane following assist heerlijk rijdt.

Vandaag mn Xceed 1.0 gekregen , maar ik vind hem redelijk pittig ....... al heb ik een proefrit gemaakt in een 1.4 en dat is toch wel een verschil met deze , maar voor mij is dit goed genoeg , ik was een Rio met 86 pk gewend dus dan naar 120 pk is al een verschil .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk