Jump to content
Dwarfie13

Misleiding door KIA

Recommended Posts

51 minuten geleden, Doublebogey5 zei:

Kan het toch niet laten. Zie de verschillen.

kia-niro-1-6-gdi-comfort.jpg

16 inch design velg kia.jpg

51 minuten geleden, Doublebogey5 zei:

Kan het toch niet laten. Zie de verschillen.

kia-niro-1-6-gdi-comfort.jpg

16 inch design velg kia.jpg

Significant verschil zeg , beide plastic wieldoppen toch?  Daar gaat het om niet om de uitvoering van het plastic  !!

Ben je nou zo dom of doe je maar alsof , of wil je graag aandacht ?

38 minuten geleden, Dwarfie13 zei:

Significant verschil zeg , beide plastic wieldoppen toch?  Daar gaat het om niet om de uitvoering van het plastic  !!

Ben je nou zo dom of doe je maar alsof , of wil je graag aandacht ?

Ik heb geen auto gekocht van meer dan € 30.000 terwijl ik niet zeker wist wat voor velgen er onder zaten. Dus wie is er nu dom? Maar zoek het lekker verder uit met KIA. 

6 minuten geleden, Doublebogey5 zei:

Ik heb geen auto gekocht van meer dan € 30.000 terwijl ik niet zeker wist wat voor velgen er onder zaten. Dus wie is er nu dom? Maar zoek het lekker verder uit met KIA. 

Omdat je er het geld niet voor hebt sukkel !

@Dwarfie13 gaan schelden getuigd nou niet bepaald van een volwassen houding als je het mij vraagt. Hoewel @Doublebogey5 het wellicht iets te zwart/wit ziet; ben ik het wel in grote lijnen met hem eens. Primair heb je te maken met degene die jou de auto heeft verkocht (of het nou om lease gaat of niet). Met diegene moet je tot een oplossing komen en heeft het niet zoveel zin om met modder te gaan gooien in dit topic om je frustratie te laten gelden. Je krijgt hiermee in ieder geval niet ineens andere velgen. Mijn ervaring is dat wanneer je sterke argumenten voert met een partij waarmee je overeenkomst hebt je veel meer wint dan deze aanvlieg route. Ik hoop in ieder geval dat je eruit gaat komen met je dealer.

• Like 1

Oh gaan we nu op deze toer, een beetje schelden? Wat een frustraties toch. Zielig!

ik ga hier een slotje op zetten het taalgebruik hier is op de man af en niet gewenst 

• Like 9

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By Zarpax
      Beste allemaal,
      Ik ben sinds kort Kia E-Soul eigenaar en ik ben erg blij met de auto. Ik heb er al 1000km op zitten en er zullen ongetwijfeld vele km's volgen.
      Wat mij tot nu opvalt is dat de DAB+ radio niet laat zien welke artiest met welk liedje wordt afgespeeld. Die informatie wordt volgens mij standaard de ether ingestuurd, maar de DAB+ radio van mijn KIa kan dit niet weergeven. Of is er een manier om dat wel voor elkaar te krijgen? Of wachten op een update?
      Ik had hiervoor een oude Magentis met een nieuw hifi-systeem van Pioneer. Deze Pioneer radio had een spotify app zodat je via bluetooth verbinding met je mobiel ook je spotify kan beluisteren. Het is jammer dat de Kia radio dit niet heeft.

Als er iemand hier tips en trucs heeft voor het infotainment systeem dan hoor ik het graag.
      Alvast bedankt,
    • By tokoroko
      Ik heb mijn 2e Picanto gekocht , de eerste was mijn goed bevallen.
      Het wordt een zwarte.
      Wordt in januari geleverd .
      Heb hem dit jaar nog gekocht omdat in 2021 ook over de BPM 21% belasting moet gaan betalen.

• By huso03
      hallo. ik heb een kia rio 2012 heb een android  navigatie systeem gehaald  
      zie foto.. na het te verbinden  van het navigatie  systeem  na 5 min dat ik het aan had gedaan  kwam er klein beetje rook en geur vandaan  ? heb ik het gelijk uit gedaan  kabel eruit gehaald  alles aan de  navigatie systeem is in goed staat niet gesmolten of  het verzekering ?  is ook nog in  goede zaak     dus ik weet niet wat de oorzaak is durf niet weer  aan te sluiten heeft iemand ? tip of advies  alvast bedankt !!
    • By Kiaclub Nieuwsrobot
      Initially shown of in Europe earlier this year, the 2021 Kia Sorento has now officially been announced in the U.S....
      The post 2021 Kia Sorento X-Line & Hybrid Launched In U.S. appeared first on theKEEA.
      Lees volledige artikel
    • By thijsvds
      Hallo. 
      Voor diegene die het nog niet weten, ik ben nieuw hier. Ik ben Thijs, 32 jaar en kom uit Gelderland.
      Ik heb sinds een aantal dagen een Kia Sportage, ingevoerd uit Belgie. Ik merk dat de motor na een nacht lang stil staan een beetje vreemd doet. Dit doet de motor overdag niet na een uur of 4/5 staan. Als de auto ook een klein beetje warm is is het weg en loopt de motor keurig. Weet iemand misschien wat er aan de hand is?
      De bougies zijn al vervangen.

20200923_092212.mp4
  • Create New...