Jump to content

Koplampunit bestuurderskant vervangen

picanto 2
 Share

Recommended Posts

De twee zichtbare schroeven/bouten bovenop losdraaien, dan de gehele unit naar voren duwen, dus in de rijrichting; aan de onderkant zitten twee stugge clips die de unit vasthouden.
Je moet best veel kracht zetten; ik heb mijn eerste keer nog net geen klap achterop gegeven om 'm los te krijgen.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By White
      Ik heb een vraagje over de Kia picanto verlichting. Is het mogelijk om bij een picanto uit 2013 met de normale koplampen deze te verwisselen met de led versie. En is dit ook mogelijk met de achterlampen.
      Alvast bedankt
    • By deerstalker
      Ik zat ff bij onderhoudsprijzen van een Kia sportage cvvt tot 2008 te kijken en zag daar bij "bougies vervangen" n.v.t. staan klopt het dat die niet vervangen hoeven te worden?

• By Paulie
      Goedenavond,
      Iemand heeft tegen de linker spiegel (bestuurderskant) van onze Picanto uit 2018 gezeten waardoor er een stukje plastic van het knipperlicht is afgebroken. Een belletje met de dealer leert dat dit onderdeel € 106,- kost en nog eens € 75,- voor het monteren. Dat is best serieus geld. Het hele weekend heb ik op internet gezocht naar alternatieven maar niets gevonden. Weet iemand of dit onderdeel elders te krijgen is tegen een mooiere prijs en heeft iemand dan ook een stappenplannetje van hoe je deze kan vervangen?
      Ik hoor het graag, alvast bedankt, Paul
    • By Hans 40-PJT-9
      Bij welke kilometerstand moet ik de distributie ketting vervangen bij een Kia sportage 3, 2 liter 2011.

Alvast bedankt!
    • By jmourik
      ik heb een sportage 1.6 uit 2011 met trekhaak gekocht. helemaal mooi maar toen we de fietsendrager er op zetten deed de verlichting raar geen knipperlicht bij het remmen wel kniperlicht geen remlicht ect.. dus terug naar de garage deze heeft een module vervangen alle verlichting werkt alleen als ik de auto van slot haal en wil starten hoor ik twee "toeter"geluidjes ( binnen en buiten) het komt niet van de claxon maar echt van de module! terug geweest volgens de garage wel vreemd maar alles is goed aangesloten en werkt conclusie "hoort bij de module"?? er zou nog navraag gedaan worden bij de leverancier ... 
      heeft iemand  hier misschien een idee wat het kan zijn.. het lijkt mij in iedergeval niet kloppen...
      alvast bedankt..
  • Create New...