Jump to content

Verwarmde buitenspiegels

matrafan
 Share

Recommended Posts

Ik heb een: 

Kia Stonic DynamicLine EU6.2 1.0 T-GDi (120pk) * 
Benzine
Handgeschakeld

88kW (119pk)
CO2 130 g/km
Bouwjaar 2018

Weet iemand of hier standaard spiegelverwarming op geïnstalleerd is?
Volgens de beschrijving wel  maar kan nergens een schakelaar vinden om dit op of af te zetten.

• 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Mol5
      Bij mijn E-Niro veranderen de buitenspiegels regelmatig van stand zonder dat ik dat zelf wil/doe.
      Zeer irritant is dat. Moet ze dus telkens weer met de koppen terugzetten.
      Weet iemand hoe dit te verhelpen zou zijn?
    • By RikLijkendijk
      Volgens de brochure heeft mijn Niro Dynamic Line (facelift model) verwarmbare buitenspiegels.
      Heeft iemand enig idee of dit automatisch is of wellicht automatisch in combinatie met achterruitverwarming?
      Ik kan er niks over vinden en kan ook geen schakelaar vinden.
      Iemand een idee?

• By Gé Steinvoord
      Beste mede forumleden.
      Misschien een domme vraag, maar is het ook mogelijk om de buitenspiegels van een Kia Sportage 2011 bij het afsluiten automatisch te laten inklappen? Kan het wel handmatig,
      Ik hoor graag.
      Groeten uit de Wormer
    • By der Rudi
      Een dezer dagen kwam ik via een post op een Duits forum achter dat de beide buitenspiegels automatisch ietsje naar beneden draaien als je achteruit wilt gaan rijden.
      Zodra je hem uit de R-stand haalt draaien de beide spiegels weer in de normale stand.
      Dit doen ze echter alleen als je één van de knoppen voor het verstellen van de linker- òf rechterbuitenspiegel geactiveerd hebt. Normaliter heb ik deze niet geactiveerd omdat de spiegels goed staan ingesteld en ze dus niet gaan verdraaien als ik per ongeluk op het ronde bedieningspaneeltje druk.
      Dus òf het ledje bij de L òf bij de R moet branden, anders draaien ze bij het achteruitrijden niet mee.
      Wellicht is sommigen dat al bekend; maar voor mij was dit nieuw.

• By Vfrood
      Ik heb een Picanto sportsline met verwarmde spiegels.

Ik heb geen knop waar ik op kan drukken.....

De afgelopen week (mist) was een aantal keren mijn linker spiegel volledig beslagen. Het was 8 graden of zo... Niets gemerkt van verwarmde spiegels. Moet ik zelf wat doen? Of is er iets defect?

• Create New...