Jump to content
Sign in to follow this  
Olaf Bee Keen

Onderzoek onder E-soul rijders

Recommended Posts

Beste leden,

Medio september heb ik een oproep geplaatst voor een onderzoek waar we specifiek E-Niro rijders voor zochten. Daar hebben 1 of 2 leden van dit forum aan meegedaan, dus misschien is er nu weer bereidwilligheid.
Mijn naam is Olaf Verboon, ik werk voor Bee Keen, wij zijn een bedrijf wat doelgroepen zoekt voor (markt)onderzoek.
We zijn nu op zoek naar Kia E-Soul rijders die deel zouden willen nemen aan een groepsgesprek met E-niro en E-soul rijders op donderdag 20 februari om 20.00 in Amsterdam.  Het is een gesprek voor een bekend automerk, ik mag deze nog niet noemen, maar bij dit forum is het waarschijnlijk het bekendste automerk. Ze willen graag in gesprek over ervaringen en overwegingen bij het kiezen van een elektrische auto en ook het dealercontact.

Het gesprek duurt twee uur en als dank voor de genomen tijd en moeite mag ik een vergoeding van €100,- aanbieden.

Voor meer info of bij interesse, ik ben te bereiken op olaf[at]beekeen.nl of op 020 765 3200 (tussen 09.00 - 17.30). Reageren op deze post mag natuurlijk ook.

Met vriendelijke groet,
Olaf