Jump to content

gtline Welk model heb ik.

Don66
 Share

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb een vraag over welk model ik nu heb.
Ik heb dus een Kia Sportage GT-Plusline 1.6T-GDI AWD automaat (benzine) van 2020.
Is dit dan model Sportage 4 of is dit de 4 facelift?
Kan het op internet namelijk niet vinden.

$_57.jpg

$_57 (4).jpg

Dank je. Ben ook zeer tevreden over de Sportage. Rijdt zeker zo fijn als mijn vorige auto (Audi A8 2005).
Heb dit model ook nog niet zien rijden en op internet is er nog niet veel over te vinden.
Vandaar dus ook mijn vraag, welke generatie dit is.

• 1 month later...
On 4/21/2020 at 2:04 PM, Don66 said:

Klopt dit is het model voor 2021.

Kia Sportage 2021: Prices, Specs, Specs, Editions and Motors

Ziet er goed uit. Mag volgend jaar een nieuw auto uitkiezen. Staat nu op mijn kijklijst samen met Niro en Skoda Kodiaq

12 hours ago, yvdhaak said:

Oh, ik dacht dat dit al een foto was van de Skoda Kodiaq. Beter goed gejat zal ik maar zeggen...

picture.leaseplan.be.jpeg

Ik heb naar de reviews van de Seltos gekeken en oogt veel kleiner als de Sportage en zeker de Kodiaq

11 uur geleden, Xmoo zei:

oogt veel kleiner als de Sportage en zeker de Kodiaq

Dat neemt niet weg dat het design een exacte kopie is van de Skoda. Neemt tevens niet weg dat het een mooi model is/wordt.

• 5 months later...
  • 11 months later...

Hallo, Ik zag deze titel voorbij komen... En dacht ja dat weet ik dus ook niet.
Ik heb zelf een Kia optima Sportswagen GT Line, 1.7 Diesel 2017 Model, maar op internet kan ik alleen vinden dat ik een KIA Optima heb. 

Ik heb geen flauw idee wel type ik dus heb. 

Hopelijk mag ik dit ook hierin plaatsen en kunnen jullie mij hier in helpen. 

Mvg.
Mark

Kia.jpg

Kia1.jpg

Kia2.jpg

Edited by markblankvoort

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Michel_1970
      Nu net voor de 4e keer aan de openbare laadpaal en wederom geeft de infotainment (kleine scherm tussen de grote ronde klokken) aan dat het laden met 7,6kWh gaat.
      Als het goed zou het model MY21 zijn waarbij toch een hogere laadsnelheid wordt verwacht.?
      Ik sta nu ook wederom als enige aan de paal welke, volgens info, 11kW paal zou moeten zijn.
      Wat gaat of doe ik hier fout???

ps. nu wel even een uitdaging om met slechts 9% (48km op te teller over) thuis te komen en wetende dat zo dadelijk iemand (over slechts een uurtje) opgehaald moet worden en dan daarna een rit van 35km v.v. (dus 70km totaal) om de volgende op te halen. Wordt spannend wat geladen wordt in het kleine uurtje........??

Wordt zeker vervolgt...
    • By Jojan265
      Is er iemand die een handleiding kan delen van een Kia e-Niro model 2021? Ik ben namelijk van plan om zo'n uitvoering te gaan kopen/leasen en kan dus nog niet een mijnKia account aanmaken om de handleiding zelf te downloaden. Het gaat daarbij om een 64 kWh uitvoering. 

Ik wil me namelijk optimaal voorbereiden om het juiste type te kiezen met de juiste opties. Tevens vind ik het fijn om alvast te kunnen inlezen van alle mogelijkheden.
    • By Kiaclub Nieuwsrobot
      A big part of what we do here at theKEEA blog is keeping you up to date with everything going...
      The post New Kia Vehicles & Model Changes For 2022 appeared first on theKEEA.
      Lees volledige artikel
    • By Luxata
      Hoi allemaal , 
      even snel voorstellen. 
      ik ben Luxata , woonachtig in het mooie Denemarken en heb gisteren de papieren getekend voor mijn nieuwe auto : 

Proceed MY2020 gt line 1.4 T GDI in (jawel) het zwart. 

ik heb de auto nog niet want ik moet nog 12 weken wachten .... worden een aantal zware maanden maar goed. We gingen eigenlijk voor een  blue flame ceed SW maar uiteindelijk toch maar voor de proceed gegaan met alle opties erop. 

ik heb wel een foto van de auto die ik heb proef gereden maar goed ik wacht wel even tot ik de auto daadwerkelijk heb ! 

hobbies : golfen + bier drinken en vooral die twee in combinatie. 
    • By Duncan28
      Hallo iedereen,

Ben net lid gewoerden van dit forum met gelijk ook een vraag:

Ik ben in het bezit v.e. KIA Sorento JC 2.5 CRDI uit augustus 2008 (170 pk) op grijs kenteken.
      Hiervoor zoek ik o.a. het volgende:

- een paar zwart lederen voorstoelen met stoelverwarming.
        De stoelen die  er nu inzitten zijn van zwart een 'nepleer'. De  bijrijdersstoel is nog perfect, maar  de
         bestuurderstoel toont aan de zijkant craquele en barsten.  (door het veelvuldig in- en uitstappen ....)
      - zwarte mettalic  achterbumber (die van mij is een licht beschadigd ....)

Welnu, mijn vraag:
      weet iemand of deze onderdelen, afkomstig v.e. Kia Sorento 2.5 CRDI (170 PK) uit 11-2006, PASSEN op mijn Sorento JC 2.5 CRDI (170 PK) 08-2008 ?
      (voor zover van belang -> de beide auto's zijn v.h. type VGT Adventure FT en zien er namelijk identiek uit)

Al vast bedankt
  • Create New...