Jump to content
Sign in to follow this  
Jerom

Cobra pdc module niet vindbaar

Recommended Posts

Om een Erich Jeager 13 polige electrische set voor mijn Kia Optima GTline 2017 te installeren moet ik enkele draden verbinden met de Cobra pdc module.

Volgens de handleiding zou deze achter het linker zijpaneel in de bagageruimte moeten zitten.Maar daar is deze nergens te vinden. Mijn Kia is voorbereid op een trekhaak en heeft af fabriek pdc.

Iemand een idee waar deze module nu te vinden is?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By tokoroko
      Airco werkte niet meer na behoren... kia picanto x line 2019.
      Zat namelijk ergens een lekje . dat is weer voor 100% gerepareerd ,
      Monteurs van Kia Autobedrijf van Muijlwijk  bedankt ..
      kia-schelluinen.nl 
    • By Andy Koldenhof
      Beste Forumleden,
      Ik heb een paar weken geleden een Kia Cee'd Sportswagon 1.6 GDI uit 2013 gekocht. Van het weekend kwam ik er achter dat de achterklep niet meer op slot gaat.  De Kia dealer vermoedt dat de Smart Junction Box en de bekabeling vervangen moeten worden. Een kostenplaatje van rond de € 900,--.  Vreemd is dat een vorige dealer al een keer een extra rode draad tussen het slot en de connector in de achterklep heeft getrokken.
      Heeft iemand ervaring met dit probleem gehad en een goedkopere oplossing? 
      alvast bedankt voor het meedenken.
      Groetjes
      Andy
    • By Vos
      Heeft de nieuwe Niro hybride (2020) een elektrische airco die werkt zonder verbrandingsmotor?
      Is deze op voorhand in te stellen via de app? 

• By Joep1222
      Ik heb een Kia Proceed modeljaar 2019. Bij het op slot doen klappen de zijspiegels in. Kom ik aangelopen met de sleutel klappen de spiegels weer uit. 
      Nu is het zo dat dit soms niet gebeurd. Dan blijft de spiegel links of rechts in of uitgeklapt. 
      Om dit goed te krijgen moet ik de spiegel met de hand in de juiste stand duwen. 
      De volgende keer als dan de spiegels weer in of uit klappen hoor ik een harde tik, vervolgens werkt het weer een tijdje. 

Hebben meer mensen hier last van?

Ik ben er al mee langs de garage geweest. Deze hebben aangegeven niks te kunnen vinden.
    • By Tom Zeldenrust
      Beste leden,
      sinds kort doet mijn airco het niet meer. Van de zomer nog bijgevuld met vloeistof. Gaf toen geen vreemde meldingen of storingen aan.
      Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn of tips wat ik zelf kan doen?
      Bedankt vast!
      gr, tom
  • Create New...