Jump to content

UVO op 2019 model

Ed Glas

Recommended Posts

Hallo, Ik ben voornemens een Kia Niro Hybrid Dinamicline of Executiveline te kopen. De verkoper geeft aan dat het een model is met als bouwjaar 2020 maar zelf denk ik dat het (aan de hand van de foto's die ik zie) het een model 2019 is. Kan iemand mij vertellen of in het 2019 model ook al UVO zit? Ik kan dat namelijk nergens vinden. Alvast bedankt voor de moeite.

1 uur geleden, Ed Glas zei:

Hallo, Ik ben voornemens een Kia Niro Hybrid Dinamicline of Executiveline te kopen. De verkoper geeft aan dat het een model is met als bouwjaar 2020 maar zelf denk ik dat het (aan de hand van de foto's die ik zie) het een model 2019 is. Kan iemand mij vertellen of in het 2019 model ook al UVO zit? Ik kan dat namelijk nergens vinden. Alvast bedankt voor de moeite.

Mijn Dynamicline is van 30 september 2019 en was een van de eerste facelift Niro's. Dus met UVO, met 10.25 scherm en met Led dagrijverlichting.

2 uur geleden, Ed Glas zei:

als hij er zo uit ziet: https://www.autowereld.nl/kia/niro/1-6-hybrid-dct6-executive-modeljaar-2020-30760482/foto.html

heb je UVO

2 uur geleden, quorumz zei:

De dynamicline ziet er van binnen toch net wat simpeler uit, maar geen paniek, je hebt UVO, net als het grote scherm. 

42 minuten geleden, Doublebogey5 zei:

De dynamicline ziet er van binnen toch net wat simpeler uit, maar geen paniek, je hebt UVO, net als het grote scherm. 

Waarop baseert u dat de dynamicline er van binnen simpeler uit ziet?  

59 minuten geleden, Vos zei:

Waarop baseert u dat de dynamicline er van binnen simpeler uit ziet?  

Leren bekleding, ambient lightning, aluminium pedalen, snelheidsborden herkenning, smart key, 7 inch supervision cluster (ipv 4,2) en aan de buitenkant 18 inch velgen en led koplampen. Behoorlijk wat verschillen dunkt me. En ongetwijfeld vergeet ik nog wat. Maar misschien is het woord 'simpeler' wat verkeerd gekozen. Laten we het op 'anders' houden.

Leren bekleding is alleen bij executive line.

Dynamicplus heeft leer/stof combinatie. Led koplampen ook alleen bij executive line

Heeft wel UVO standaard

Gewoon even de verschillen in folder bekijken en niet maar wat roepen -default_smile.png

Dus wat hierboven staat is de executive line

Is ook wat al die modellen -:)

8 minuten geleden, gjklasens zei:

Leren bekleding is alleen bij executive line.

Dynamicplus heeft leer/stof combinatie. Led koplampen ook alleen bij executive line

Heeft wel UVO standaard

Gewoon even de verschillen in folder bekijken en niet maar wat roepen -default_smile.png

Dus wat hierboven staat is de executive line

Is ook wat al die modellen -:)

Ik heb alleen wat verschillen aangegeven tussen de executiveline en dynamicline. Omdat dat mij gevraagd werd. Die verschillen tussen de diverse types kun je inderdaad in de folder bekijken. Ik roep dus niet zomaar wat...

Vind het verder wel opvallend dat Kia op dit moment nog maar 2 types Niro in de lease aanbiedt, namelijk de Comfortline en de Dynamicline.

47 minuten geleden, Doublebogey5 zei:

Ik heb alleen wat verschillen aangegeven tussen de executiveline en dynamicline. Omdat dat mij gevraagd werd. Die verschillen tussen de diverse types kun je inderdaad in de folder bekijken. Ik roep dus niet zomaar wat...

Vind het verder wel opvallend dat Kia op dit moment nog maar 2 types Niro in de lease aanbiedt, namelijk de Comfortline en de Dynamicline.

Ik heb onlangs de Dynamicplusline in de (private) lease besteld.  Zonder probleem

8 uur geleden, Michael 1712 zei:

Ik heb onlangs de Dynamicplusline in de (private) lease besteld.  Zonder probleem

Mooi toch. Maar momenteel zie ik die versie niet meer op de Kia-site staan. Kijk maar eens op https://www.kia.com/nl/kies-je-kia/private-lease/niro/

36 minuten geleden, Doublebogey5 zei:

Mooi toch. Maar momenteel zie ik die versie niet meer op de Kia-site staan. Kijk maar eens op https://www.kia.com/nl/kies-je-kia/private-lease/niro/

Ik zie het ja. Ben ik net op tijd geweest. Misschien wel tijdelijk ivm de Corona. Hoorde laatst dat de fabriek in Korea tijdje stil gestaan heeft. 

• 4 months later...

Sinds versie update 1,5,1 kan ik niet meer met de UVO app op afstand de deuren, van mijn model 2020 Niro, ontgrendelen. De lampjes op de auto gaan wel knipperen maar de spiegels blijven ingeklapt. Vergrendelen gaat wel op afstand met de UVO app. Zijn er meer mensen met deze klacht?

Edited by Jannic

Na nogmaals uitproberen blijkt. Bij ontgrendelen met de UVO app gaat de auto wel van slot maar blijven de spiegels ingeklapt. Dat was voor de UVO update anders. Toen klapten ze wel uit. Dit zal dus een bewuste aanpassing van deze functie zijn? Ik vond het wel prettiger dat ik aan de stand van de spiegels op afstand kon zien of de auto op slot stond.

In ieder geval de afstandsbediening dmv de app functioneert toch wel.

Edited by Jannic