Jump to content

Yochrisschep

Waar zit de kleurcode van mijn kia rio 3?

Recommended Posts

Goede avond, afgelopen maandag is er iemand tegen mijn bumper geknalt en die is vervolgens doorgereden. Ik wil nu de kleurcode van mijn kia rio achterhalen zodat ik de nieuwe bumper kan laten spuiten.

Het probleem is alleen dat ik niet precies weet waar ik die kleurcode kan vinden.

In de bijlage heb ik een foto van mijn vin nummer gezet en de stickers die in de deur zitten.

Het betreft trowuens een witte kia rio 1.2 cvvt super pack uit 2011.

Als iemand mij verder zou kunnen helpen zou ik dat fijn vinden

Gr chris 98c19e4cd7af9b7f6e7666acbd65c026.jpg579a909daa4cc1cc760cb58cba04e247.jpg

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Heb je geen betere foto van de stickers in de deur?
Ik heb geprobeerd in te zoomen, maar kan er niks leesbaars van maken...

Heb je geen betere foto van de stickers in de deur?
Ik heb geprobeerd in te zoomen, maar kan er niks leesbaars van maken...
Ik heb ze bijgevoegd c93757fb503512561a1bd7d34c5c4a01.jpg

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Aan de sticker heb je dus niks; die is niet ingevuld...
De karakters boven de Engelse termen zijn namelijk Koreaans voor hetzelfde...

Dan is de kleuren lijst van Xtra40 de beste hulp.
Of je dealer, die kan obv je VIN# waarschijnlijk de kleur wel opzoeken. Of niet, of ze roepen van niet... met Kia geen ervaring, maar ik heb bij Peugeot ooit een kleurcode kunnen opvragen obv het kenteken zelfs...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Lux
      Beste forum leden,
      Na heel wat zoek werk heb ik helaas de immobilizer niet kunnen vinden. Heeft iemand de gouden tip? 
    • By Rolies
      Sinds vanochtend werkt mijn Kia public charging app niet meer. Alle inloggegevens zijn verdwenen, evenals mijn voucher met laadtegoed, laadsessies, enz. Hebben meer gebruikers hier last van?

• By Derrek
      Vraagje:
      Weet iemand waar je online de zwarte kunststof wielrandbeschermers en treeplankbeschermer van de Niro (zie de rode pijlen) kunt bestellen?

• By TedKiaPret
      Een aantal technische vragen over de Niro PHEV ExecutiveLine:

1. Bij het instellen van de stoel profielen wil ik de onder rug support ook meenemen, kan dit?
      2. Kan ik de sleutel en het gebruikersprofiel automatisch aan elkaar koppelen?
      3. Kan ik AUTO HOLD bij het starten van de auto altijd aan laten staan?
      4. Hoe kan ik de ICE stationair laten draaien als ik nog stilsta?
      5. Kan ik instellen dat het dakraam automatisch dichtgaat als ik de auto uitzet of op slot doe?

Als iemand extra vragen heeft, post ze hieronder!
    • By Mausy5043
      De Kia Navigatie geeft op de kaart met een cirkel weer hoever ik kan komen. Dat slaat natuurlijk nergens op, want je kunt zelden vanuit je bestemming in een rechte lijn naar een punt op die cirkel rijden. 
      Kent iemand een website waarop je kunt ingeven hoever je wilt rijden en die dan aangeeft waar je dan echt kunt komen?
      Lijkt me leuk om dan zo een rit te plannen en met een 'nog-net-genoeg-gevulde' batterij weer thuis komen.
  • Create New...