Jump to content

Recommended Posts

Weet iemand of het mogelijk is om de camera en sensoren iets langer aan te LATEN? Dus niet meteen laten stoppen als je hem uit de achteruit zet...

Zover ik weet niet. Ook niet bmv engineerings menu.

Op 30-7-2020 om 10:22, Xmoo zei:

Zover ik weet niet. Ook niet bmv engineerings menu.

wagen gaat bijna verwend worden met een beurt. zal het eens vragen in de garage... en meteen alles laten updaten

Anders misschien met een vertraging op de schakeldraad?

16 uur geleden, Murcielaygo zei:

Anders misschien met een vertraging op de schakeldraad?

Dat laat ik wel aan de garage over.. het is een lease.. dus ga zelf niet lopen knopen met kabels -_-

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Jerom
      De front camera van mijn Kia Optima GTLine vertoont een barst, waarschijnlijk door steenslag. Een nieuwe camera kost rond de 600 euro of meer. Nu lijkt het alsof er voor de werkelijke lens een afschroefbaar (dus vervangbaar) doorzichtig plaatje zit. Mijn vraag is dit of dit klopt? Hoeft niet de hele camera vervangen te worden. maar kan volstaan worden met het vervangen van het doorzichtige kapje? En zoja, waar kan dit besteld worden?  De camera werkt verder gewoon goed, maar met de barst zichtbaar in beeld.

• By Loek Bongaarts
      Mijn Sportage II (2006) heeft een 2din android radio met de mogelijkheid een achteruitrijcamera aan te sluiten.
      Camera heb in de kentekenverlichting vastgezet. Is er iemand die ervaring heeft met het trekken van de videokabel?
      Onderlangs of boven via de hemel ? Heb wel Kia manuals gevonden op internet maar het loshalen van de bekleding kan ik nergens vinden.
      Bij voorbaat dank
    • By BarneyRubble
      Als ik zo in het donker achteruit de de voortuin in rijdt dan gaat natuurlijk de camera aan maar de verlichting daarvan vindt ik eigenlijk behoorlijk fel, zelfs zo fel dat zodra ik er even in kijk en daarna weer de buitenspiegels gebruik dat ik echt even verblind ben, is de verlichting van de camera eigenlijk nog wat te dimmen.?
    • By trombocite
      Ik heb op dit forum een topic van januari 2017 gezien waar 2 merken worden genoemd:
      Viofo A118 en Viofo A119.
      Ik weet niet of ik een vraag mag stellen in het (oude) topic van een ander. Vandaar een nieuw topic met mijn vragen:

1) Welke camera/'s is/zijn op dit moment te koop als originele KIA dashcam?
      2) Is deze uitbreidbaar met achtercamera?

• By tomv82
      Hoi Iedereen, 
      ik heb een tijdje geleden een sportage gekocht en ben er zeer tevreden over. Ik wou hem een beetje persoonlijker maken en heb daarom via aliexpress een paar spulletjes besteld gehad. Heel tof en mooi. 
      Nu zat er in de wagen al een witson systeem. De vorige eigenaar was ook al de tweede eigenaar en had ook geen info of handleidingen van het witson toestel. Ik vind nergens een serienummer dus ik kan ook moeilijk naar witson mailen of ze misschien een handleiding kunnen opsturen. Ik heb ondertussen het systeem al geupdate via xda developers forum, zodat de 'schoonheidsfoutjes' van het vorige systeem eruit zijn. 
      Nu ivm mijn probleem ( allé het is niet echt een groot probleem) Ik heb een achteruitrijcamera besteld gehad en deze geïnstalleerd. het is een wireless systeem. Deze werkt perfect , mooi beeld, dag en nacht. Het enige dat ik niet begrijp is volgend: Als ik de wagen start en in achteruit zet, springt de camera op en heb ik beeld. Dit gaat goed zolang het systeem van witson (software) niet is volledig opgestart. Als het systeem is opgestart, dan werkt het systeem niet altijd. Meer niet dan wel. Wel beetje vervelend soms, maar ja . Ik kan de wagen stil zetten en dan terug starten, dan werkt die wel weer. Alhoewel ik liever dit zou hebben als het altijd werkt natuurlijk. Heeft iemand nog een witson systeem, met een camera? Of heeft iemand misschien een idee hoe ik een type kan vinden van het toestel? of andere ideeën ? 
      alvast bedankt, 
      groetjes 
      Tom
  • Create New...