Jump to content
Sign in to follow this  
henk jan brokers

MY21 model

Recommended Posts

Wij hebben afgelopen donderdag het koopcontract getekend voor de nieuwste versie van de E-soul, de MY21 variant.
Deze is geschikt voor 3-fase laden en kan meer kogeldruk hebben.

Zijn er ook anderen die deze versie hebben besteld? Ik ben wel benieuwd naar de levertijd.. Van Mossel geeft nu december aan, maar ik hoop toch stiekem hem in september al te kunnen rijden

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Kiaclub Nieuwsrobot
      What is the most fuel efficient Kia model and which one delivers the wors fuel economy figures? 2020 Kia Forte...
      The post 2020 Kia Model MPG Figures Rated From Best To Worst appeared first on theKEEA.
      Lees volledige artikel
    • By Ed Glas
      Hallo, Ik ben voornemens een Kia Niro Hybrid Dinamicline of Executiveline te kopen. De verkoper geeft aan dat het een model is met als bouwjaar 2020 maar zelf denk ik dat het (aan de hand van de foto's die ik zie) het een model 2019 is. Kan iemand mij vertellen of in het 2019 model ook al UVO zit? Ik kan dat namelijk nergens vinden. Alvast bedankt voor de moeite.
    • By René Wimberger
      Beste geinteresseerde,

Zoals de titel verklapt bied ik een ruitenwissermotor voor in de achterklep aan, voor de Kia Rio model 2000-2005.
      Hij is zo goed als nieuw en komt van een sloopbedrijf. Hij is werkend getest.
      Ik dacht hem nodig te hebben voor mijn Kia Rio, maar er blijkt iets aan de hand te zijn met de electra, dus heb ik deze ruiternwissermotor voor niets aan geschaft voor 50 euro.
      Doe en bod en dan probeer ik zsm te reageren. Het onderdeel is af te halen bij mij thuis in Nieuwegein, maar ik kan hem ook opsturen.

Mvg, René Wimberger

• By Don66
      Hoi,
      Ik heb een vraag over welk model ik nu heb.
      Ik heb dus een Kia Sportage GT-Plusline 1.6T-GDI AWD automaat (benzine) van 2020.
      Is dit dan model Sportage 4 of is dit de 4 facelift?
      Kan het op internet namelijk niet vinden.

• Create New...