Jump to content
Ronkia

Bluetooth Iphone werkt niet

Recommended Posts

Hallo

mijn Iphone heeft IOS 13.5.1
Navigatie is van 2014, navigatieversie 2014.02.03, bluetooth versie 3.1.5

Iemand enig idee waarom ik Iphone niet gekoppeld krijg? Kan op een gegeven moment wel de code 1111 intikken op Iphone (welke de Kia aangeeft), maar uiteindelijk connecten ze niet

Dank

Ron

kijk ook even hoeveel telefoons er mee zijn verbonden als dat er 5 zijn moet je de ouden er eerst even uitgooien 

voor deze nieuwe accepteert 

Er is er geen een gekoppeld. Ik ben wat betreft telefoon terug gegaan naar fabrieksinstellingen en opnieuw geprobeerd, maar het lukt niet.

Zucht

Vanaf welke device initieer je de koppeling? Je iPhone, of de navi?
In mijn ervaring werkt het het best als je je navi vindbaar maakt en dan koppelt op de telefoon.

Je hebt gelijk. Je moet het proces niet initieren vanaf de navigatie van de auto, maar vanaf je Iphone

Op die manier is het wel gelukt

Dank

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Peter kia
      Vandaag wilde ik mijn Kia starten, en dat doet ie niet meer, startmotor doet het prima, maar slaat niet meer aan.
      Wat zou dit nu weer kunnen zijn, (zucht)
      Begin een beetje spijt te krijgen van deze auto.
      Oranje lampje met een auto een een sleutel brandt
    • By Rene58
      Waar vind ik het intervalrelais van mijn ruitenwissers (voor).
      Ik kan het niet vinden in het instructie boekje.
      De inteval werkt niet meer
    • By Nirokiaaaa
      Goedendag, 
      Ik ben sinds vandaag geregistreerd op dit forum. Ik volg al een aantal weken met grote belangstelling de Niro topics, omdat ik binnenkort een Niro tweedehands wil kopen van 2017 of 2018. De auto lijkt mij een zeer interessante match voor mij met een gezin, de aangeboden technologie en zuinigheid waar velen het over hebben. 
      Wat mij echter angstig maakt en wellicht ontmoedigt zijn de vele klachten over het trillen van de auto in de koude maanden en soms zelfs in de warme periode. 
      Jullie als ervaren Niro eigenaren, wat vinden jullie? Doen of niet doen? 
      Bij niet doen ben ik het spoor bijster, want dan vraag ik mij echt af wat vergelijkbaar is. Ik vind het totale pakket van de Niro zo aantrekkelijk. 
    • By Mikeydh
      Hallo allen...
      Ik heb in mijn Picanto een standaard radio zonder bluetooth.
      Ik heb nu dezelfde radio met Bluetooth functie gekocht maar kan nergens een handleiding van dit model vinden, of iniedergeval willen weten of er een microfoon in zit voor het bellen.
      Hoop dat iemand hetzelfde model radio heeft(foto) en wat uitleg kan geven.
      Alvast bedankt!

• Create New...