Ronkia Posted August 4, 2020 Share Posted August 4, 2020 Hai In mij KIA Sportage uit 2015 zit het Infinity Soundsystem, tezamen met navigatie. Stel, ik ben muziek aan het draaien van USB en tegelijkertijd gebruik ik de navigatie. Als ik mijn muziek niet meer wil horen draai ik het volume weg. De muziek loop dan wel echter door. Wil ik mijn muziek helemaal stoppen, dan moet ik op de knop linksonder drukken. Echter, dan wordt het scherm zwart en is de navigatie ook weg. Is er een manier om de navigatie te blijven tonen en de USB te laten stoppen, zodat hij niet verder gaat met muziek afspelen? Dank Ron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 11 uur geleden, Ronkia zei: Hai In mij KIA Sportage uit 2015 zit het Infinity Soundsystem, tezamen met navigatie. Stel, ik ben muziek aan het draaien van USB en tegelijkertijd gebruik ik de navigatie. Als ik mijn muziek niet meer wil horen draai ik het volume weg. De muziek loop dan wel echter door. Wil ik mijn muziek helemaal stoppen, dan moet ik op de knop linksonder drukken. Echter, dan wordt het scherm zwart en is de navigatie ook weg. Is er een manier om de navigatie te blijven tonen en de USB te laten stoppen, zodat hij niet verder gaat met muziek afspelen? Dank Ron Andere keuze maken door op de media knop te drukken., b.v. radio. Muziek zachter zetten en de navigatie starten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts