Jump to content
Sign in to follow this  
Duncan28

KIA Sorento JC 2.5 CRDI augustus 2006 (170 pk) onderdelen uitwisselbaar met model uit 2008?

Recommended Posts

Posted (edited)

Hallo iedereen,

Ben net lid gewoerden van dit forum met gelijk ook een vraag:

Ik ben in het bezit v.e. KIA Sorento JC 2.5 CRDI uit augustus 2008 (170 pk) op grijs kenteken.

Hiervoor zoek ik o.a. het volgende:

- een paar zwart lederen voorstoelen met stoelverwarming.
  De stoelen die  er nu inzitten zijn van zwart een 'nepleer'. De  bijrijdersstoel is nog perfect, maar  de
   bestuurderstoel toont aan de zijkant craquele en barsten.  (door het veelvuldig in- en uitstappen ....)

- zwarte mettalic  achterbumber (die van mij is een licht beschadigd ....)

Welnu, mijn vraag:
weet iemand of deze onderdelen, afkomstig v.e. Kia Sorento 2.5 CRDI (170 PK) uit 11-2006, PASSEN op mijn Sorento JC 2.5 CRDI (170 PK) 08-2008 ?
(voor zover van belang -> de beide auto's zijn v.h. type VGT Adventure FT en zien er namelijk identiek uit)

Al vast bedankt :-)

Edited by Duncan28

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By TDG
      Hallo,
      Ik heb in de originele verpakking het knipperlicht van de linker spiegel van een Kia Niro 2016 te koop.
      Details op marktplaats  https://www.marktplaats.nl/my-account/sell/index.html

• By Marc Jorink
      Weg wegens verkoop auto

1 originele band met velg. Komt van Kia Ceed.

Doe een goed bod en wie weet is jou stoeprandschade weg als sneeuw voor de zon.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    • By Kiaclub Nieuwsrobot
      Won Kyu Yang leaves BMW to design upcoming Kia EVs.
      The post Ex BMW Designer Becomes New Head Of Kia Design appeared first on theKEEA.
      Lees volledige artikel
    • By Ronald_S
      Vanavond de picanto winterklaar gemaakt met een paar nieuwe Autec velgen met Nokian winterbanden, zijn er hier nog meer mensen die de zomerbanden al voor de winterset hebben omgeruild?

.
    • By Psylor
      Beste mede E-Niro rijders.
      Deze post is dient puur ter info voor elektrische Kia rijders die naar de Eifel gaan.
      Begin september dit jaar zijn we voor vakantie naar de Duitse Eifel geweest met m’n E-Niro MY20. In grote lijnen is het daar goed te doen, alleen m.b.t. het opladen wil ik graag wel m’n ervaring met jullie delen:
      - Center Parcs Eifel heeft van zichzelf electrische auto’s rijden. Maar de laadpalen zijn alleen voor hun. Niet voor de gasten...
      - Snellaadstation van Vitra in Daun herkend de E-Niro niet. Slaat hierdoor in foutmelding en landen is onmogelijk. 11 - 22 kW laden werkt wel gewoon.
      - Ionity palen langs de A1 bij het tankstation Ander BAB, Niederöfflingen, herkennen de Kia E-Niro ook niet. Zegt eerst dat de accu op 20% zit (dit klopt ook) maar zodra het laden begint schiet die naar “laden voltooid. Er is dan nog geen 1 procent geladen. Snellaadstations van EnBW werken wel, deze zijn tevens bij 50% goedkoper
      - In plaatsen als Cochem en  Koblenz kan je “gratis” in het centrum parkeren als je aan het opladen bent. Je betaald wel voor het opladen.

Hoewel alleen bij aankomt even een spannend moment hadden door weigerende snellaadstations en gewone laadpalen in de Eifel schaars zijn, hebben we niet echt problemen met elektrisch rijden gehad. 
      Hopelijk krijgen de snellaadstations van Ionity Duitsland en Vitra nog wel een software update. Maar als je deze kant uit gaat, wees alert hierop
  • Create New...