Jump to content
Willem Reijnierse

Accu en constante stroom trekhaak Niro Hybrid

Recommended Posts

Hoi, misschien kan iemand mij helpen. De trekhaak van mijn KIa Niro Hybrid is 13 polig. Nu denk ik dat de zekering van de constante stroom is gesmolten. Ben op zoek gegaan naar de accu maar kan deze niet vinden. Weet iemand waar deze zich bevindt en is deze makkelijk toegankelijk.

gr.

Ik kan me niet voorstellen dat de zekering op een moeilijk bereikbare plek zit. Heeft de dealer je nog verteld waar die zit? Handig voor de volgende keer als de zekering eruit vliegt......

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Fred Von Weyhrother
      Goedemorgen alle rijders!
      Sinds gisteren mijn nieuwe KIA NIRO hybrid dynamic line.....clear white  Rijdt heerlijk......
      -Gaat de handrem automatisch aan in de P? (bij mijn vorige auto wel...)
      -Staat de forward collision module altijd aan, en kun je dat controleren? (ha ha niet door tegen een muur te rijden...)
      met een lampje of zo...
      Met hartelijke KIA groet,
      Fred von Weyhrother.
    • By Zecthekid
      Ik ben sins kort in bezit van een Kia optima hybrid 2013 echt een super auto maar vind de originele velgen afschuwelijk nou ben ik al een tijdje aan het zoeken maar klopt het dat je niet groter als 17 inch kunt aan door je hybrid systeem ?   
    • Guest raf
      By Guest raf
      heb sinds een paar weken een nieuwe kia niro 
      waar kan ik de handleiding downloaden in pdf formaat
    • By Marjan fiets
      Hallo allemaal ik heb een vraag ik heb deze kia maar mijn accu is stuk als ik op internet kijk en het kenteken invul zegt de ene site dat ik een gewone accu nodig heb en de andere site zegt weer je hebt een mga accu nodig met start stop systeem??? Die er nu ook inzit.
      maar nu twijfel ik welke ik nodig heb en of dat nu verschilt van accu met start stop systeem??? En of dit kwaad kan als ik een gewone accu erin doe met hetzelfde ampere??? 
      Alvast bedankt
    • By WouterR
      Hoi allen,
      Vraagje. Ik had voorheen een Kia Niro uit 2018 met het oude kleinere navigatiescherm. Inmiddels heb ik een gloednieuwe Kia Niro met groter scherm. Echter valt mij op dat er op snelwegen irritante groene lijnen om de wegen zitten. Overdag valt dit reuze mee, maar als het een beetje donker is vind ik die felle groene lijnen best irritant. Ik heb al even gezocht of dit een optie is (misschien iets met lijnbaan technologie) en of dit uit te zetten is, maar voor alsnog niets gevonden. Hebben jullie ideeën en/of tips? Of is dit gewoon een functie die niet uit te zetten is? Zie foto hier onder.

• Create New...