Jump to content

Recommended Posts

Ik heb nog een originele autoradio, compleet met front, uit een Sportage van 2010. Iemand interesse?????? 

Destijds uitgebouwd ivm inbouw navigatie systeem.

20200818_162928.jpg

20200818_163012.jpg

Op 18-8-2020 om 20:03, Josse zei:

Ik heb nog een originele autoradio, compleet met front, uit een Sportage van 2010. Iemand interesse?????? 

Destijds uitgebouwd ivm inbouw navigatie systeem.

20200818_162928.jpg

20200818_163012.jpg

@ Josse wat moet dat kosten?

2 uur geleden, JanP zei:

@ Josse wat moet dat kosten?

Hallo Jan. Voor 60 euro kun je hem hebben. Heb ook nog een achternummerplaat met camera en 2 sierstrippen voor onder de grill.

Hallo Jan.  

Heb geantwoord maar weet niet of het goed is gegaan. 

Ja hoor is binnen gekomen maar helaas geen interesse meer.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Zarpax
      Beste allemaal,
      Ik ben sinds kort Kia E-Soul eigenaar en ik ben erg blij met de auto. Ik heb er al 1000km op zitten en er zullen ongetwijfeld vele km's volgen.
      Wat mij tot nu opvalt is dat de DAB+ radio niet laat zien welke artiest met welk liedje wordt afgespeeld. Die informatie wordt volgens mij standaard de ether ingestuurd, maar de DAB+ radio van mijn KIa kan dit niet weergeven. Of is er een manier om dat wel voor elkaar te krijgen? Of wachten op een update?
      Ik had hiervoor een oude Magentis met een nieuw hifi-systeem van Pioneer. Deze Pioneer radio had een spotify app zodat je via bluetooth verbinding met je mobiel ook je spotify kan beluisteren. Het is jammer dat de Kia radio dit niet heeft.

Als er iemand hier tips en trucs heeft voor het infotainment systeem dan hoor ik het graag.
      Alvast bedankt,
    • By JanP
      Bij onze sportage blijven de zonnekleppen niet meer tegen het hemeltje staan, ze vallen onder het rijden steeds naar beneden.
      Wie kan ons met een oplossing helpen...???
    • By tokoroko
      Ik heb mijn 2e Picanto gekocht , de eerste was mijn goed bevallen.
      Het wordt een zwarte.
      Wordt in januari geleverd .
      Heb hem dit jaar nog gekocht omdat in 2021 ook over de BPM 21% belasting moet gaan betalen.

• By huso03
      hallo. ik heb een kia rio 2012 heb een android  navigatie systeem gehaald  
      zie foto.. na het te verbinden  van het navigatie  systeem  na 5 min dat ik het aan had gedaan  kwam er klein beetje rook en geur vandaan  ? heb ik het gelijk uit gedaan  kabel eruit gehaald  alles aan de  navigatie systeem is in goed staat niet gesmolten of  het verzekering ?  is ook nog in  goede zaak     dus ik weet niet wat de oorzaak is durf niet weer  aan te sluiten heeft iemand ? tip of advies  alvast bedankt !!
    • By Kiaclub Nieuwsrobot
      Initially shown of in Europe earlier this year, the 2021 Kia Sorento has now officially been announced in the U.S....
      The post 2021 Kia Sorento X-Line & Hybrid Launched In U.S. appeared first on theKEEA.
      Lees volledige artikel
  • Create New...