Jump to content
Oudemolen

navigatie Kia Venga

Recommended Posts

Goeden avond

Ik ben een nieuw lid en heb mezelf aangemeld ivm de aanschaf van een Venga uit 2012, die geheel aan mijn verwachting voldoet.

Behalve de navigatie helaas.

Ik kocht de auto bij een officiele Kia dealer met de afspraak dat de navigatie zou worden geupdate. Het bleek echter al snel dat er iets niet klopte want een hoofdweg van 4 jaar oud kende het systeem niet. Bij navraag werd al mompelend toegegeven dat het systeem nog nooit een update had gehad na de aflevering in 2012....

Afgesproken dat dit alsnog zou gebeuren. Gisteren de update gehad, maar ik twijfel er een beetje aan en zou graag willen nakijken van welk jaar ik nu de versie heb.

Weet iemand waar en hoe ik dit in het systeem kan nakijken?

Bedankt vast voor een reactie!

Hello,

Ik heb een Carens van eind 13 een 2 j geleden gekocht en heeft normaal ook zijn updates gekregen. Ik gebruik hem echter niet maar ben eens gaan kijken naar de versie en is ook vrij oud . Dus kan zijn oudere modelen geen update meer gemaakt worden. 0cc60bb5992b1d0ccd813d1709e56007.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By huso03
      hallo. ik heb een kia rio 2012 heb een android  navigatie systeem gehaald  
      zie foto.. na het te verbinden  van het navigatie  systeem  na 5 min dat ik het aan had gedaan  kwam er klein beetje rook en geur vandaan  ? heb ik het gelijk uit gedaan  kabel eruit gehaald  alles aan de  navigatie systeem is in goed staat niet gesmolten of  het verzekering ?  is ook nog in  goede zaak     dus ik weet niet wat de oorzaak is durf niet weer  aan te sluiten heeft iemand ? tip of advies  alvast bedankt !!
    • By Kiaclub Nieuwsrobot
      Initially shown of in Europe earlier this year, the 2021 Kia Sorento has now officially been announced in the U.S....
      The post 2021 Kia Sorento X-Line & Hybrid Launched In U.S. appeared first on theKEEA.
      Lees volledige artikel
    • By J.V.
      De navigatie die in de Niro zit vind ik nou niet een hoogstaand product dus dan maar even de Carplay navigatie uitgeprobeerd, maar welke Tom Tom Go, Waze, Google Maps, Apple Maps. Flitsmeister.  Wat ik graag wil zien is de flitspalen en controles maar ook de snelheid en de huidige gereden snelheid Zo heeft de ene weer functies die de andere weer niet heeft zo werkt Waze goed alleen ziet er vind ik niet echt mooi maar heeft wel alle uit en Tom Tom Go is een maand gratis en dan moet je abonnement  nemen. Google Maps werkt wel naar behoren geeft niet alles weer in de map. Op dit moment gebruik ik Google Maps met flitsmeister, door op je IPhone een met opdrachten te werken kun je meteen als je Carplay gebruikt wordt automatisch de opdracht gestart van Google Maps en Flitsmeister zodat je de meldingen ook te zien krijgt, Ben eigenlijkbenieuwd welke jullie gebruiken?
    • By thijsvds
      Hallo. 
      Voor diegene die het nog niet weten, ik ben nieuw hier. Ik ben Thijs, 32 jaar en kom uit Gelderland.
      Ik heb sinds een aantal dagen een Kia Sportage, ingevoerd uit Belgie. Ik merk dat de motor na een nacht lang stil staan een beetje vreemd doet. Dit doet de motor overdag niet na een uur of 4/5 staan. Als de auto ook een klein beetje warm is is het weg en loopt de motor keurig. Weet iemand misschien wat er aan de hand is?
      De bougies zijn al vervangen.

20200923_092212.mp4
  • Create New...