Jump to content

onckel

Interieur Airconditioning Knop Cover

Recommended Posts

hoi,

kan iemand mijn vertellen hoe ik de draaiknoppen van de ac kan verwijderen?

ik wil deze vervangenn voor ronde draaiknoppen zie foto link hieronder

ze zeggen dat het heel makkelijk gaat ?  maar met een tang lukt het niet om ze er af te halen zoals het staat geschreven? maar ik krijg ze er niet af?

https://nl.aliexpress.com/item/4000139611654.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.622f7a3ffdnBk3&algo_pvid=f2abee60-147d-4e1f-a15a-916c38225af3&algo_expid=f2abee60-147d-4e1f-a15a-916c38225af3-7&btsid=0b0a0ae215991330132761073e570a&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

Tonlinker-Interieur-Airconditioning-Knop-Cover-Sticker-Voor-Kia-Rio-K2KXCROSS-2017-19-Auto-Styling-2-Stuks.jpg_50x50.jpg

Zo te zien zitten die "gewoon" geklemd op de asjes.
Hard trekken lijkt mij de enige juiste methode, als ze nog nooit los geweest zijn kan dat wel HEEL vast zitten...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Nicah
      Sinds gisteren eigenaar van een Kia Niro 10-2016. In het navigatiemenu ontbreekt de adres-knop. Kan ik deze terug halen/zetten?
    • By Marley
      Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb sinds een week een Kia Rio uit 2011.
      Ik zou graag mijn spiegels in kunnen klappen, maar de knop werkt niet.
      Kan ik misschien zelf er naar kijken, want de dealer vraagt er aardig wat voor om het op te lossen.
      Alvast bedankt voor de reacties
    • By TonKa
      Hello Sorento lovers!
      Ik ben bezig een cruise-control van John Gold in te bouwen maar ik kan er slecht bij. De plastic kap onder het stuur zit in de weg maar ik krijg hem niet los. Ik zie twee schroeven aan de onderkant en het kapje bij de zekeringen kan aan de kant, maar dan wil ie nog steeds niet los komen. Ik heb al op YouTube gekeken maar kan daar niets vinden wat me helpt. 
      Iemand suggesties?

• By Ljbd
      Ik mis een fysieke knop om naar het home scherm te gaan, nadat ik bijv gebeld heb of navigatie stop. Het home pictogram op scherm vind ik niet handig. Kleinigheid natuurlijk, of is daar een instelling voor die ik nog niet ontdekt heb?
    • By Kia2811
      Wat is dat voor iets bij pijl A en plaatje rechts boven. Hoe maak je dit los???

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Create New...