Jump to content

corjan60

Nieuwe velgen

Recommended Posts

Op 6-2-2021 om 16:34, s3racer zei:

ik wil 20 laten plaatsen, twijfel alleen aan de dikte van de band ivm comfort.... welke dikte heb jij nu?

Zijn nu 45 hoog en dat valt goed te doen , ligt wel wat strakker op de weg

Op 13-2-2021 om 15:34, corjan60 zei:

Zijn nu 45 hoog en dat valt goed te doen , ligt wel wat strakker op de weg

oke super, ga ik eens kijken welke het beste zijn qua comfort

Zien er goed uit die velgen. Heb van de week de KIA ook verwend met een paar nieuwe sloffen (banden en velgen). Kwam per toeval een foto op een website tegen toen ik op zoek was naar velgen en banden. Toevallig bij Wheelpoint geweest?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Flying_Dutchman
      Vandaag de nieuwe UVO app op mijn Sony Xperia geïnstalleerd. Versie 2.0.0 (rood startscherm, verder een witte achtergrond).
      Verfrissende layout, vergeleken met de oude zwarte versie (1.5).
      Werkt ogenschijnlijk prima. Ik mis alleen het voertuigrapport met de status van diverse systemen. Nu staat er alleen: "alle systemen OK".
      Verder ook fijn dat de vingersensor gebruikt kan worden om de app te ontgrendelen.
      Heeft iemand een nieuwe functie kunnen ontdekken?
    • By EvR
      Nette Rial velgen met banden , heb ze niet gepoetst, gebruikt onder een Kia Sorento 2009, Banden 245/70/16, Michelin latitude cross, zomerbanden,
      2x ca 4,5-5.0mm profiel helaas zijn 2 banden scheef afgesleten door slechte uitlijning van mijn vorige Sorento, 
      Heb nu 12 velgen is een beetje teveel vandaar dat ik deze set wegdoe 
      Doe een leuk bod en je mag ze komen op halen in Eindhoven

• By RRS182
      Gezocht, setje originele velgen voor Sorento MQ4 in 19 of eventueel 20".
      Heeft iemand toevallig wat liggen na het aanschaffen van grotere wielen?
    • By Maarten69
      Mijn naam is Maarten en sinds gisteren ben ik een Kia Niro Executve rijder, Ik moet nog even wennen aan al die extra's die bij de Volkswagen Sportsvan niet aanwezig waren
      Alleen de motor vind ik wel rumoerig en de parkeerhulp mis ik wel, zeker omdat de auto altijd in de parkeergarage staat, waar de plekken niet al te groot zijn, toch een te korte proefrit gemaakt, Maar voorlopig geef ik de Niro de voordeel van de twijfel en hoop vele plezierige jaren met deze auto te hebben 
      Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen

• By rob2u
      Hallo mede-forummers,
      Ik heb al wel veel gelezen en een paar zaken gepost maar nog geen 'voorstelrondje' gedaan!
      Ik ben sinds 14-mei de blije eigenaar van een e-Niro 64kW Executive met Warmtepomp 'Black Edition'. Dat laatste is niet een officiële uitvoering maar heb ik zelf samengesteld (alhoewel ook afgekeken van een paar collega KIA rijders). Wat is daar speciaal aan?
      zwart gespoten dakrails alle blauw gekleurde accenten voor en achter zwart gespoten raamstijlen zwart gewrapped 18" Katana velgen met deels zwarte spaken labels van de achterklep verwijderd KIA Azië badges op voor- en achterklep, velgen en stuur Ik ben superblij met het resultaat, maakt deze e-Niro toch iets aparts.
      Daarbuiten rijdt de auto geweldig en ben ik nog volop alle features aan het ontdekken.
      Rob.

• Create New...