Jump to content
Zoef de Haas

Midden console organizer (onder armsteun) voor Niro 2018/2019 gratis op te halen

Recommended Posts

Ik heb via AliExpress zo mooie midden console organizer besteld (deze doe je onder de armsteun).

Wellicht gezien in dit topic.

Echter past deze niet in mijn e-Niro MY2020. De verkoper geeft nu aan dat ie niet compatible is met mijn e-Niro maar alleen met de Niro 2018/2019.

Ik heb netjes mijn geld terug gekregen dus het ding mag gratis naar degene die als eerste hem wilt komen halen (omgeving Dordrecht).

Als dit tegen de regels is van het forum dan hoor ik het natuurlijk graag. Echter hoop ik op deze manier iemand anders blij te maken met iets waar ik geen zak aan heb. :clown:

EB579DB0-44AB-4F23-844B-8D4A9ED216DE.jpeg

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By J.V.
      De eerste 2000 km zitten erop en de auto bevalt prima, hoe alles werkt kom je steeds meer achter maar ook het gebruik ervan. Wat mij opviel was dat de parkeersensoren niet werken (is al meer over geschreven op het forum) maar bij mijn Kia zit er onder de view knop een Parkeer schakelaar in eerste instantie dacht ik dat dit voor het uitzetten is van de parkeersensoren. Deze knop is er voor om de voorste sensoren te activeren bij een snelheid onder de 10 km ga je harder rijden dan schakelt dit weer uit. In de R stand wordt het automatisch geactiveerd, moet je alleen even weten de garage wist dit ook niet. Dus bij het parkeren vooruit eerst de schakelaar aanzetten wat ik erg storend vind dit behoort gewoon automatisch te gaan vind ik in ieder geval de keuze of je dit automatisch of handmatig wilt hebben . Het verbruik ligt rond de 1:20 tot nu toe. Het navigatie systeem tja ziet er sober uit en het instellen gaat wel goed, Volgens mij is het een LG systeem met de kaarten van Here en die lopen standaard achter. Ook Google maps geprobeerd dit werkt al beter en TomTom Go proef van een maand ziet er mooier uit. Mijn favoriet is toch Waze  met de IPhone bij het aansluiten (Carplay)wordt onder opdrachten automatisch Waze gestart en flitsmeister zodat je gelijk de bestemming kunt invoeren of dit thuis op de computer de rit naar je telefoon kunt sturen. Sta nu alleen wat vaker bij de benzine pomp de vorige auto was een actieradius van 1100 km en nu wordt er een bezoekje al verwacht zo rond de 750 km. Er toch nog steeds dingen die je moet uitzoeken waardoor je het rijden prettiger maakt en het zal wel wennen. Het audio geluid is niet slecht maar goed is weer wat anders toch maar eens kijken of er iets aan gedaan kan worden. 
    • By AntoonB
      Beste Mensen,
      Wie kan mij een foto sturen van hoe een trekhaak bij een Niro er uit ziet?
      b.v.d. Antoon

• By Blue Niro
      op dit forum niets vergelijkbaars vinden dus vandaar dit topic:
      Vanmiddag boodschappen gedaan, in de auto gezet, auto afgesloten om kar weg te brengen. Kom bij de auto: spiegels klappen uit maar deuren blijven op slot. Met de sleutel bestuurdersdeur opengekregen.
      Naar huis gereden. Handmatig de 3 andere portieren open gedaan. Achterklep bleef dicht. Display bleef ook aan dus accu loopt leeg.... Achterklep open gekregen ( weet niet meer hoe, ben er niet ingekropen) maar toen wou de auto niet meer op slot.
      Uiteindelijk handmatig gelukt en toen leek alles het weer te doen.
      Garage gebeld en doorverbonden met pechdienst. Wou alleen komen als het probleem er nog was.
      Kind van voetbaltraining opgehaald
      Sta naast de auto te wachten met de portieren van het slot: springen spontaan op slot  en dit meerdere keren..... Gelukkig het raam opengelaten dus kreeg de deur open.
      Weer garage gebeld, mocht nu gelijk langskomen
      Auto daar achtergelaten en leenauto meegekregen. Super service want het was al half 5.
      Bovenstaande probleem herkenbaar voor iemand? 
    • By Willem Reijnierse
      Hoi, misschien kan iemand mij helpen. De trekhaak van mijn KIa Niro Hybrid is 13 polig. Nu denk ik dat de zekering van de constante stroom is gesmolten. Ben op zoek gegaan naar de accu maar kan deze niet vinden. Weet iemand waar deze zich bevindt en is deze makkelijk toegankelijk.
      gr.
  • Create New...