Jump to content
jerriebol

Auto: KIA Rio 3 (2011->2017)

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Leende
      Hallo, ik ben sinds vorig jaar in het bezit van een Kia Cerato (2007) 2.0 16v. Na problemen met de koppelingspedaal/koppeling is de auto terug geweest bij de garage. Na deze reparatie viel het me op dat de cruise control niet meer werkt. Wat is het probleem, als ik de toets Cruise on/of op het stuurwiel indruk, gaat het lampje branden op dashboard. Als ik dan de Set knop gebruik brandt het lampje (voor korte tijd) op dashboard, maar werkt CC niet. Het lampje Set gaat na korte tijd (enkele seconden), van zelf weer uit. Het lampje van Cruise Control blijft wel branden. Wat zou er aan de hand zijn? (april 2021) 
    • By Leende
      Hallo, ik ben sinds vorig jaar in het bezit van een Kia Cerato (2007) 2.0 16v. Ben dus nieuw op deze site. Ben hier uitgekomen omdat ik wat problemen heb met de cruise control. Wat is het geval: Na problemen met de koppelingspedaal/koppeling is de auto terug geweest bij de garage. Na deze reparatie viel het me op dat de cruise control niet meer werkt. Wat is het probleem, als ik de toets Cruise on/of op het stuurwiel indruk, gaat het lampje branden op dashboard. Als ik dan de Set knop gebruik brandt het lampje (voor korte tijd) op dashboard, maar werkt CC niet. Het lampje Set gaat na korte tijd (enkele seconden), van zelf weer uit. Het lampje van Cruise Control blijft wel branden. Wat zou er aan de hand zijn? (april 2021) 
    • By Nia Kiro
      Tijdens het rijden blijft de elektro accu altijd tussen ongeveer 25% en 75% lading.
      Soms wil ik dit zelf aan kunnen passen.

a. Hoe kan ik zorgen dat tijdens het rijden de accu tot 100% gevuld wordt?

b. Hoe kan ik zorgen dat de accu helemaal leegstromen wordt tot 0% ?

Iemand een idee?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    • By Jan HRL
      Ik heb een Kia Venga uit 2018 aangeschaft. Die is geïmporteerd uit Duitsland.
      Onderzoek door de RDW heeft uitgewezen, dat bij ca 40% van de uit Duitsland geïmporteerde auto's met de tellerstand is geknoeid.
      Mede daarom wil ik graag weten, of mijn Kia Venga een distributieriem of een ketting heeft. Weet iemand dat? kenteken is XS-166-L.
    • By Jack Schuurkes
      Hoi Allemaal, 
      Wij zijn Jack en Jose Schuurkes en erg blij met onze Kia Niro Eco Hybrid uit 2018.
      We moeten nog veel leren over deze auto dus van daar :)
      Alvast bedankt voor jullie hulp bij onze toekomstige vragen.
  • Create New...