Jump to content
Sign in to follow this  
Jaapk

ontgrendeling achterbank

Recommended Posts

Goedemorgen allen

ik wil graag mijn ontgrendeling van mijn achterbank van min kia carrens uit 2005 vernieuwen/repareren deze is stuk 

Hij wordt ontgrendeld via een trekband in de stoel ??

heeft er iemand een werk omschrijving om deze band te vervangen ??

Mvrg jaap

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Svennie
      Beste,
      Ik ervaar problemen met 1 van de achterbank delen die niet plat wil liggen.
      Ik kan de bovenste hendel gebruiken om hem naar voor te leunen zodoende dat 3é rij toegankelijk is.
      Maar de onderste hendel wil niet de achterbank volledig plat leggen.
      Iemand dit al reeds voor had?
      Eventueel oplossing?
      Google heeft me nog niet veel bijgeleerd en Youtube een handleiding gezien van een ander model Kia waarbij er probleem was met de bovenste hendel een kabeltje los zat.

Thx
      Svennie

• By Humpf
      Hallo allemaal,

Ik heb gisteren naar alle tevredenheid een proefrit gemaakt in een KIA Sportage 2012 (dat is toch volgens mij een Sportage 3)

Nu ben ik gewend bij mijn huidige auto dat ik de rugleuning van de achterbank in een aantal standen kan zetten. Van heel rechtop tot half liggend. Dat is heel handig als we een lange reis maken en de kinderen willen even slapen.

Dat lukte me bij de Sportage echter niet.

Volgens de specificaties moet het echter wel kunnen.....

Doe ik iets niet goed of kan het echt niet?

• By der Rudi
      Weet iemand of met name de rugzitting van de achterbank (dus het deel dat je kunt neerklappen en niet de zitting zelf) makkelijk te verwijderen is?
      Ik zie wel ergens op de hoek aan de onderkant van de rugzitting een grote bout zitten maar om die los te draaien zonder te weten wat er dan gebeurt en wat ik dan nog meer moet doen gaat me net even te ver.
      Wellicht heeft iemand dat al een keer gedaan. Vandaar mijn vraag.
    • By skoebidoe
      Over een paar maand had ik een oude waterverzachter getransporteerd waar nog wat zoutoplossing in zat.
      Doch bij het maken van een noodstop kieperde het boeltje om en een deel van de pekel kwam over de achterbank en vloer terecht.
      Eens thuis heb ik alles zo goed mogelijk gereinigd met een waterstofzuiger en nadien met een natte spons afgewreven en nog eens gestofzuigd.
      Nu blijkt dat de plek waar het overgelopen is terug begint wit uit te slaan,precies kristalletjes,als ik het dan terug afwas is het een tijdje goed maar komt toch terug.
      Ben bang dat ook de zoutoplossing ook tussen de zetels gelopen is op de vloerplaat,...
      Iemand een idee hoe ik van dat probleem vanaf geraak...
      Is de achterbank,onderste gedeelte gemakkelijk te verwijderen zodat ik ook eronder eens kan reinigen ,en met wat moet ik het reinigen...
      Grtz Skoebidoe mike
    • By Wimis on
      Hele topic doorgespit maar..........

Waar staat de oplossing en wie heeft hier nog meer last mee?
      Alle input is welkom.
  • Create New...