Jump to content
Sign in to follow this  
Mona

Is de Picanto automaat een slimme keuze?

Recommended Posts

Hallo iedereen, 

Ik ben een 52 jarige vrouw, die samen met haar partner en hond in het Groninger (Hogeland) woont. Nu was ik tot voor kort als zzp vooral vanuit huis werkzaam, echter nu is het toch echt zover dat ik met regelmaat zelf ook met de auto weg moet. Nu ben ik aan het rondkijken voor een Kia Picanto (tot 2006), automaat (ik heb namelijk automaat rijbewijs) en vroeg mij af wat de ervaringen zijn. Het lijkt mij een prettige auto maar wat zijn zaken om rekening mee te houden? Hartelijk dank! 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By JAL
      Wie kan mij helpen met het volgende probleem.
      Tijdens het vervangen van de koplampen van de KIA van mijn vriendin had ik de sleutels in het contact zitten omdat ik de lampen achter had gecontroleerd na het vervangen. Aan de bijrijderszijde is bij het loshalen de motor van de hoogte verstelling gaan werken.
      Snel de boel uitgezet en daarna lamp vervangen, maar me verder niet gerealiseerd dat de koplamp waarschijnlijk verkeerd staat afgesteld. Het is gelukkig de lamp RV, bijrijderszijde, dus ik kan er redelijk bij met mijn maat 10 handen.
      Vraag is niet hoe ik de lamp vervang, maar hoe ik de hoogteverstelling reset zodat beide lampen in dezelfde stand staan. Monteren van de lamp kan maar op twee manieren volgens mij: goed of fout:) Dus het kan ook zijn dat de lamp niet goed in de fitting zit, maar ik heb dat twee keer gecontroleerd.

BVD,
      Dirk
      Als iemand me vertelt waar ik me even kan voorstellen, dan doe ik dat ook nog even.
    • By tokoroko
      Ik heb mijn 2e Picanto gekocht , de eerste was mijn goed bevallen.
      Het wordt een zwarte.
      Wordt in januari geleverd .
      Heb hem dit jaar nog gekocht omdat in 2021 ook over de BPM 21% belasting moet gaan betalen.

• By capono
      Opnieuw geplaatst omdat vorig bericht fouten bevatte.
      Zijwindschermen voor de voordeuren van een 5-deurs Picanto. Licht getint. Klikmontage tussen raam en raamrubber
      In goede staat. Heb ze er een paar weken opgehad, maar vind ze toch niet zo mooi staan op een rode auto.
      Alleen afhalen in Culemborg, ze worden niet verzonden.
      Toepasbaar op:
      PICANTO (TA) | 2011.05-heden - 1.0 - 998ccm, 69pk, 51KW - G3LA
      PICANTO (TA) | 2015.04-heden - 1.0 - 998ccm, 67pk, 49KW - G3LA
      PICANTO (TA) | 2011.05-heden - 1.0 Bi-Fuel - 998ccm, 82pk, 60KW - B3LA
      PICANTO (TA) | 2013.08-heden - 1.0 LPG - 998ccm, 67pk, 49KW - B3LA
      PICANTO (TA) | 2011.09-heden - 1.2 - 1248ccm, 85pk, 63KW - G4LA

Hier heb ik ze aangeschaft: https://www.winparts.nl/ruiten--amp--toebehoren/ruiten--amp--toebehoren/zijwindschermen/c185.html
    • By tokoroko
      Kia picanto update / officiele prijslijst. 
      PDF.
      Picanto MY21 1-9-2020.pdf
    • By tokoroko
      Prijzen en uitvoering Picanto 3 facelift.

• Create New...