Jump to content
Sign in to follow this  
frankd

te koop aangeboden Velgen met banden sorento

Recommended Posts

5 velgen voor een sorento, 4 zgan nieuwe banden, band op reserve wiel heeft ook nog voldoende profiel. Bandenmaat 245/70-16

Velg maat 7x16"

Steek5x139,7

ET waarde 45mm

Vraagprijs  €200,-

IMG_20200913_140804.jpg

IMG_20200913_140809.jpg

IMG_20200913_140826.jpg

IMG_20200913_140831.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By meeder
      Misschien een rare vraag maar zijn er al mensen met een Niro met hoge kilometerstanden? Ik twijfel geen moment aan de betrouwbaarheid van het hybridesysteem zelf maar ik heb vanuit ervaringen met andere merken wat slechte ervaringen bij dubbele koppeling bakken.
       
      Waarschijnlijk willen we volgend jaar een andere auto kopen als vervanging van onze C-Max 1.5 Ecoboost automaat. Ik wil het liefste een hybride of plug-in hybride hebben.
       
      Ik heb hele goede ervaringen met een Toyota hybride maar om de caravan te mogen trekken zit je vast aan de RAV4 AWD wat een behoorlijk grote en dure auto is.
       
      De Ford Kuga PHEV is nog te nieuw en mag eigenlijk 100kg te weinig trekken (1200kg en onze hut is max 1300kg).
       
      We zijn Scandinavië gangers dus door Noorwegen en Zweden kom je wel wat bergen en flinke heuvels tegen.
       
      Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de Niro met een caravan in de bergen?
    • By Flying_Dutchman
      Poging 3 - nu zonder foto's
      Ik rijd nu bijna 2 maanden in de Niro PHEV modeljaar 2020. In het midden van het dashboard zit daar een groot display (schijnt nieuw te zijn voor dit bouwjaar?).
      Dit display is "in rust" verdeeld in 3 vakjes welke je zelf van een functie kan voorzien (zgn widgets).
      Het display in mijn auto werkt zeer slecht. Dit is door de dealer erkend en er wordt een nieuwe gemonteerd zo gauw deze binnen is (bestelling loopt al enige weken, blijkbaar niet op voorraad in Nederland).
      Mijn vraag is: hebben meerdere nieuwe eigenaren last van een display die meer niet dan wel functioneert? Of ben ik de enige met domme pech .....
      Klachten (niet allemaal):
      Het is vaak niet mogelijk om het opstartscherm met veiligheidsopmerkingen te bevestigen: ook al sta je stil, het lukt niet. Je kijkt dan vele minuten tegen dit scherm totdat ineens het home-scherm (met de 3 vakjes) zichtbaar wordt. Mocht het home-scherm zichtbaar zijn dan zie ik ongeveer de helft van de keren 3 ronddraaiende cirkels (de zandlopers in nieuwe uitvoering). Dit neemt soms tot 10 minuten in beslag waarna de vakjes gevuld worden met widgets. Het meest linkse vakje is voor de navigatie. Deze is bijna altijd voorzien van een ronddraaiende cirkel, ook als de andere 2 vakjes al wel iets laten zien (de radio en de batterijstatus). Het drukken op de CLIMATE knop doet niets, op een hoge uitzondering na. Mocht ik de temperatuurknoppen in beeld krijgen dan veranderen de waardes niet als ik aan de knoppen draai. Omdat ik een TomTom in gebruik heb, heb ik het meest linkse vakje van een andere widget voorzien: climate. Nadat de auto een nacht geparkeerd is geweest verschijnt de navigatie-widget weer, alsof er niets veranderd was. Via de setup kan ik het wel weer wijzigen, maar de volgende dag is het toch weer de navigatie (als je mazzel hebt, meestal is het de "zandloper"). Na een harde reset via het menu (fabrieksinstellingen) werkt het display prima, voor één keer. Zo gauw je de auto geparkeerd hebt en terugkomt is het weer knudde. Ook de paperclip-reset geeft geen verbetering.
      Het schermpje recht achter het stuur werkt wel goed!
      Het is nu wachten op een vervangend display. Hopelijk gaat dat de monteurs lukken zonder zichtbare beschadigingen te veroorzaken.
    • By Kiaclub Nieuwsrobot
      Initially shown of in Europe earlier this year, the 2021 Kia Sorento has now officially been announced in the U.S....
      The post 2021 Kia Sorento X-Line & Hybrid Launched In U.S. appeared first on theKEEA.
      Lees volledige artikel
    • By Kiaclub Nieuwsrobot
      [See image gallery at www.autoguide.com] Kia adds two hybrid options to its smaller three-row Sorento crossover, plus new off-road-oriented X-Line.

      Kia unveiled the North American-spec Sorento as part of a dedicated video event Tuesday afternoon. It marks a significant departure for the brand’s mid-size crossover, with dramatic new looks, an all-four-cylinder engine lineup, and not one but two hybrid options.
      This fourth-generation Sorento first broke cover in the before times (it was February). This is our first look at the trims it will have on this side of the globe however, though unsurprisingly the basic looks don’t change much. Kia has given the SUV the latest evolution of its Tiger Nose, with an “eyeline” daytime running light (DRL) signature and a wide grille. There’s a serious K5 sedan vibe to the front, while the rest of the body carries hints of the runaway-hit Telluride. There’s a connection to the upcoming Sedona minivan as well, in the shark-fin trim aft of the rear doors. Wheel sizes run from 17-inch sets to model-first 20-inchers.
      Like the rest of the Kia lineup, however—and Hyundai for that matter—the Sorento manages to look related to its siblings without being a carbon copy.
      SEE ALSO: 2021 Kia Seltos EX Review: Where Do Its Priorities Lie?
      Under the skin, the Sorento uses Kia’s N3 platform. The basic dimensions haven’t changed much, though the wheelbase is now 1.4 inches (35 mm) longer to provide more rear legroom. More important is a weight reduction of 119 lb (54 kg) over the existing generation. Kia also says the Sorento exhibits reduced road noise, with improved dynamics courtesy of the stiffer platform. That same platform has also allowed the Korean brand to install new engines into the Sorento’s nose.
      Engine lineup includes hybrid and PHEV

      For 2021, the Sorento will exclusively run four-cylinder engines, leaving the Telluride as the only V6-powered SUV in its lineup. It starts with the familiar 2.5-liter four-cylinder, found elsewhere in the Kia lineup. Here it produces 191 hp and 182 lb-ft, filtering through an eight-speed automatic transmission to either the front or all four wheels. A turbo engine with the same displacement adds a full 90 horses to the corral, totalling 281 hp. Torque is up even more, to 311 lb-ft. This engine pairs with an eight-speed transmission as well, though it’s of the dual-clutch variety. Kia will offer the turbo 2.5-liter on front- and all-wheel drive Sorentos. It’s also estimating a combined 25 mpg for the 2.5T, a 3 mpg improvement over the current V6 model. The non-turbo will achieve an estimated 27 mpg.
      Of note, the turbo-four will be rated to a maximum of 3,500 lb for towing. That’s 1,500 lb less than the existing V6.

      Where things get interesting is the availability of two hybrid models. The regular hybrid model pairs a smaller 1.6-liter turbocharged four-cylinder with a 44-kW electric motor. Combined output is 227 hp, channeled exclusively through the front wheels via a six-speed auto. Kia is aiming for 37 mpg combined with this pairing, with 39 mpg in the city.
      SEE ALSO: 2020 Hyundai Venue Review
      Joining the lineup later next year is a more powerful plug-in hybrid. It uses same ICE component as the no-plug powertrain, but with a more powerful 66.9-kW electric motor. There’s also a larger battery (8 kWh versus 5 kWh) and standard all-wheel drive. Combined power is up to 261 hp, with a 30-mile zero-emissions range.
      The plug-in model will be something of a segment first, as no other non-luxury brand offers a similar setup in a smaller three-row form.
      Loading … Revamped interior

      The Sorento’s interior gets a tasteful upgrade, with higher trims featuring quilted leather seating and open-pore wood trim. The dash features four vertically-stacked air vents, all trimmed in satin chrome and having just a hint of Star Wars about them. Buyers will now get the option of second-row captain’s chairs in addition to the usual bench seat.
      Kia naturally has stuffed the Sorento full of all its latest tech gadgets, of which there are many. For starters, there’s an available 12.3-inch digital instrument panel. Blind View Monitor is also available, which shows a camera feed from the side of the Sorento when the turn signal is activated. Other goodies include a 360-degree camera view, a standard 8.0-inch central infotainment screen (or optional 10.25-inch unit), simultaneous Bluetooth connections for two phones, available wireless charging, and eight USB ports in all trims bar the base LX (it gets six).
      A new feature can also send images of the car’s surroundings to your Kia phone app, if you’ve lost it in a particularly crowded parking lot. Hey, we’ve all had it happen.
      Trims and availability

      Kia says the 2021 Sorento will be available at dealerships before the end of the year. It will arrive with five trims: LX, S, EX, SX, and SX-Prestige. The top-shelf SX-Prestige AWD model will also offer an X-Line package, which adds a center locking differential, hill descent control, and an inch-higher ride height (to 8.3 inches). The X-Line also features its own 20-inch alloy wheels and a unique roof rack.
      Kia will release pricing closer to the Sorento’s on-sale date.
      Become an AutoGuide insider. Get the latest from the automotive world first by subscribing to our newsletter here.
      The post 2021 Kia Sorento Revealed with Turbo Hybrid and PHEV Models appeared first on AutoGuide.com.
      Lees volledige artikel
    • By Flying_Dutchman
      Ik rijd nu bijna 2 maanden in de Niro PHEV modeljaar 2020. In het midden van het dashboard zit daar een groot display (schijnt nieuw te zijn voor dit bouwjaar?).
      Dit display is "in rust" verdeeld in 3 vakjes welke je zelf van een functie kan voorzien (zgn widgets).
      Het display in mijn auto werkt zeer slecht. Dit is door de dealer erkend en er wordt een nieuwe gemonteerd zo gauw deze binnen is (bestelling loopt al enige weken, blijkbaar niet op voorraad in Nederland).
      Mijn vraag is: hebben meerdere nieuwe eigenaren last van een display die meer niet dan wel functioneert? Of ben ik de enige met domme pech .....
      Klachten (niet allemaal):
      Het is vaak niet mogelijk om het opstartscherm met veiligheidsopmerkingen te bevestigen: ook al sta je stil, het lukt niet. Je kijkt dan vele minuten tegen dit scherm totdat ineens het home-scherm (met de 3 vakjes) zichtbaar wordt. Mocht het home-scherm zichtbaar zijn dan zie ik ongeveer de helft van de keren 3 ronddraaiende cirkels (de zandlopers in nieuwe uitvoering). Dit neemt soms tot 10 minuten in beslag waarna de vakjes gevuld worden met widgets. Het meest linkse vakje is voor de navigatie. Deze is bijna altijd voorzien van een ronddraaiende cirkel, ook als de andere 2 vakjes al wel iets laten zien (de radio en de batterijstatus). Het drukken op de CLIMATE knop doet niets, op een hoge uitzondering na. Mocht ik de temperatuurknoppen in beeld krijgen dan veranderen de waardes niet als ik aan de knoppen draai. Omdat ik een TomTom in gebruik heb, heb ik het meest linkse vakje van een andere widget voorzien: climate. Nadat de auto een nacht geparkeerd is geweest verschijnt de navigatie-widget weer, alsof er niets veranderd was. Via de setup kan ik het wel weer wijzigen, maar de volgende dag is het toch weer de navigatie (als je mazzel hebt, meestal is het de "zandloper"). Na een harde reset via het menu (fabrieksinstellingen) werkt het display prima, voor één keer. Zo gauw je de auto geparkeerd hebt en terugkomt is het weer knudde. Ook de paperclip-reset geeft geen verbetering.
      Het schermpje recht achter het stuur werkt wel goed!
      Het is nu wachten op een vervangend display. Hopelijk gaat dat de monteurs lukken zonder zichtbare beschadigingen te veroorzaken.



×
×
  • Create New...