Jump to content
B0rn

Achteruitrijlichten

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een Ceed SW gtline my2020. Heerlijke wagen, maar wat ik jammer vind is dat ze de achteruitrijlichten geel gehouden hebben... 

Heeft iemand deze al veranderd naar led's? Indien ja graag tips en tricks aub :-)

thanks!

• Like 2

Na wat research op het internet heb ik het voor elkaar gekregen! Resultaat te zien op foto :)

20200927_085732.jpg

• Like 1

3 uur geleden, B0rn zei:

Na wat research op het internet heb ik het voor elkaar gekregen! Resultaat te zien op foto :)

Ziet er beter uit dan de standaard verlichting. 

Heb je een linkje van de site? of linkje van de lampen? Is het trouwens veel werk of heb je het binnen paar minuten erin zitten?

14 minuten geleden, xl3laz3rx zei:

Ziet er beter uit dan de standaard verlichting. 

Heb je een linkje van de site? of linkje van de lampen? Is het trouwens veel werk of heb je het binnen paar minuten erin zitten?

https://www.amazon.co.uk/dp/B07MCZX49V/ref=cm_sw_r_cp_apa_i_JolCFbQPMEXB2

Ik heb er toch een uurtje aan bezig geweest maar kwam eerder door dat de lampenhouder wat wrong om hem er in terug in vast te draaien. Je hoeft geen bumper of bekleding te verwijderen, gewoon onder je wagen liggen en je kan zo aan de lampenhouder. Losdraaien (je dient wel wat kracht te zetten) en lamp vervangen door led, klaar is kees :)

Afbeelding: om hem los te draaien ga je em 1x over  het rode plastiekje te draaien.

Veel succes!

20200926_145245.jpg