Jump to content
Johan Lenferink

te koop aangeboden Winterbanden en rubber matten te koop voor de niro

Recommended Posts

Omdat ik overgestapt ben op een Xceed bied ik de winterbanden van mijn niro aan , samen met de originele rubberen matten (4) en rubberen kofferbakmat. af te halen in Weert en of Eindhoven

De banden hebben een profiel van 2 x 6 mm en 2 x 6.5 mm merk: vredestein ( snowtrac ) maat : 205/60 R16

interesse ? dan s.v.p. bieden

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By raf
      heb nieuwe niro besteld die moet er binnen een week of 2 zijn
      ze gaan er dan een trekhaak opsteken 
      hoe zit het dan met de sensoren ,blijven die piepen  aangezien er een fietsdrager voor zit 
      kan je die manueel uitzetten of worden die bij aansluiten van een fietsendrager  automatisch effe uitgeschakeld
      iemand ervaring mee
    • By Joost81
      Dag allemaal, 
      Allereest, wat een goed forum is dit, met een hoop informatie.
      Ik ben mij dus aan het oriënteren op een Kia Niro Hybride occasion, kijk een beetje naar bouwjaar 2017, 2018. Ik rijdt nu een Mitsubishi ASX 1.6 uit 2015. Op zich een prima no-sense auto, maar ik ben meer gaan rijden, dus wil graag een comfortabelere, stillere, zuinigere auto, met automaat, en kwam zo op de Niro terecht.
      Ik wil graag een uitvoering met lekker veel luxe en opties, mis ik een beetje op mijn ASX, dus heb mijn oog laten vallen op een executive of businesline. Beide met leer, stoelverwarming, lane assist, adaptieve cruise control, extra getint glas. Qua prijs niet heel veel verschil, executive ietsje duurder uiteraard.
      Voordeel businessline: heeft 16" velgen, niet het mooiste, maar las hier wel het stilste en zuinigste. Ben denk ik voornemens er Cross Climates op te zetten. 
      Voordeel executiveline: JBL systeem, Stoelventilatie (lijkt mij fijn in de zomer, of meer een gimmick?), dodehoekdetectie. Xenonlichten. En 18" velgen, staan de auto heel goed, maar ben dus bang voor teveel herrie (daar erger ik mij juist aan bij mijn ASX, echt flinke herrie bij 100km/uur). 
      Wat zouden jullie doen? Is het verschil in geluid en verbruik tussen 16 en 18 inch echt zo groot, of zijn de 18 inch ook stil mits de goede banden erop.
      Alvast hartelijk dank, Joost
    • By Dec77
      Geavanceerde tuning voor Kia 1.0 T-GDI motor zoals toegepast in de Kia Picanto en andere modellen. Vermogen van 100 naar 130 pk en koppel van 174 naar 220 Nm. Maakt gebruik van turbodruk, benzinedruk en nokkenasdata. Vraagprijs € 175,=
    • By JCG
      Stel: je gaat 150 (of 500) km rijden en het is niet erg als aan het einde van de rit de accu helemaal leeg is. Wat zijn dan de effecten op brandstofverbruik en brandstof-/energiekosten als je:
      1. Begint in de EV stand, de accu helemaal leeg rijdt en daarna overgaat op Auto of HEV stand
      2. Vanaf de start van de rit op Auto of HEV stand rijdt
      Ik ben benieuwd naar de reacties en onderbouwing.

• By Luxata
      Ik heb zojuist een goede set winterbanden besteld inclusief de stalen velgen ervoor. Niet via de Kia dealer maar een banden boer. Die hadden me geadviseerd om de stalen velg in ET 50 te nemen . Nu zie ik op een velgen afmeting site dat de originele stalen velg normaal et51 is maar ET50 passen er ook op . Moet ik nu de ET50 om laten zetten naar ET 51 velgen of zeggen jullie dat het niets uitmaakt ? Iemand hier ervaring mee ?
  • Create New...