Jump to content
JanP

zonneklep Sportage

Recommended Posts

Bij onze sportage blijven de zonnekleppen niet meer tegen het hemeltje staan, ze vallen onder het rijden steeds naar beneden.

Wie kan ons met een oplossing helpen...???

Eff demonteren en kijk of je het kogelgewricht strakker kan stellen zo niet kan je deze bestellen bij AliExpress 39c69df2ddd5c4f6cee7ca4899e57063.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Het heeft niks met het kogelgewricht te maken volgens mij, ik kan ze gewoon naar beneden doen, maar doe ik ze dan weer omhoog dan vallen ze weer naar beneden, er zit iets in de kleppen die er voor zorgt dat ze in een bepaalde stand blijven staan.

Het plastic klemmetje misschien uit gesleten of de klemmetjes in de klep wat aan knijpen waar de draag stang in de klep gaat wat aan knijpen zo dat deze strakker staan wel een lap tussen je tang doen om de bekleding te beschermen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By thijsvds
      Hallo. 
      Voor diegene die het nog niet weten, ik ben nieuw hier. Ik ben Thijs, 32 jaar en kom uit Gelderland.
      Ik heb sinds een aantal dagen een Kia Sportage, ingevoerd uit Belgie. Ik merk dat de motor na een nacht lang stil staan een beetje vreemd doet. Dit doet de motor overdag niet na een uur of 4/5 staan. Als de auto ook een klein beetje warm is is het weg en loopt de motor keurig. Weet iemand misschien wat er aan de hand is?
      De bougies zijn al vervangen.

20200923_092212.mp4
    • Guest Loekscheveningen
      By Guest Loekscheveningen
      Hallo, ik heb een Kia Sportage executive pack, 2012.
      weet iemand de kleurcode van de dakrail die bij de executive pack is geleverd. 
      mijn dakrail is op 2 plekjes beschadigt , ongeveer 2 keer 3 cm. Nu dacht ik dat zelf bij te kunnen spuiten met spuitbus autolak. 
      om deze spuitbus te kunnen kopen moet ik de kleurcode hebben.

• By Josse
      Ik heb nog een originele autoradio, compleet met front, uit een Sportage van 2010. Iemand interesse?????? 
      Destijds uitgebouwd ivm inbouw navigatie systeem.

• By Killkenny62
      Hallo, ik sta op het punt een Sportage 2.0 xpect aan te schaffen. Alles lijkt goed, auto is goed onderhouden, heeft nieuw subframe achter, nwe aircopomp, distribitie etc. Nu sprak ik toevallig vd week iemand hier in de buurt met een Sportage, en die raadde mij af er één te kopen. Dit ivm buitensporig brandstofgebruik. Hij noemde waarden van 1op 8 á 9 gemiddeld ? Dit doet mij toch wel afschriken, daar de garagehouder waar ik hem ga kopen het had over 1 op 12. Hier mensen ervaring met het verbruik ? 
    • By jakole369@kpnmail.nl
      13 polige aansluiting en geen stroom op de fietsendrager. aansluitingen zijn in orde .
      vraag : wat voor nummer is eventueel de zekering naar de 13 polige aansluiting/
  • Create New...