Jump to content
TDG

te koop aangeboden spiegelknipperlicht links kia Niro

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb in de originele verpakking het knipperlicht van de linker spiegel van een Kia Niro 2016 te koop.

Details op marktplaats  https://www.marktplaats.nl/my-account/sell/index.html

20201021_183511_resized_1.jpg

Heb je het knipperlicht van de linker Niro-spiegel nog?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Nia Kiro
      Tijdens het rijden blijft de elektro accu altijd tussen ongeveer 25% en 75% lading.
      Soms wil ik dit zelf aan kunnen passen.

a. Hoe kan ik zorgen dat tijdens het rijden de accu tot 100% gevuld wordt?

b. Hoe kan ik zorgen dat de accu helemaal leegstromen wordt tot 0% ?

Iemand een idee?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    • By Sharkster
      TE KOOP:
      Wegens aanschaf andere auto heb ik deze MANN (actief koolstof) interieurfilter type CUK24 004 nog liggen.
      Deze filter is door mij op voorhand gekocht, nog helemaal NIEUW in doos en nu dus helaas overcompleet.

De filter is geschikt voor diverse KIA en Hyundai modellen. (zie bijgevoegde foto's voor welke types en afmetingen)
      Een actief koolstoffilter filtert aanzienlijk meer partikels en vieze luchtjes uit de buitenlucht, dan een normale (niet koolstof) interieurfilter.
      Deze koolstoffilter is dan ook uitermate geschikt voor mensen die last hebben van hooikoorts en C.O.P.D. patienten.

Het actief koolstoffilter werkt ECHT en zelf wil ik als hooikoortspatient dan ook niets anders meer dan een actief koolstoffilter.
      Het koolstoffilter is te herkennen aan een donkerkleurig filter-raamwerk en zéér makkelijk zelf te vervangen. (2 minuten werk)

Hiertoe dien je 2 draaiknoppen in je handschoenenkastje los te draaien waardoor het handschoenen kastje naar benedenkantelt (eerst leegmaken  ) waarna het klepje van je interieurfilter zichtbaar wordt, en je de oude filter eruit schuift en de nieuwe er weer in. Da's alles !!!
      Geadviseerd wordt om het interieurfilter van je auto minimaal 1 x per jaar (of vaker) te vervangen.

Adviesprijs € 36,34
      Doe een goed bod (richtprijs € 15,-)
      Zie foto's

• By Sharkster
      TE KOOP:
      Wegens aanschaf andere auto heb ik deze BOSCH Aerofit AF601 flatblade ruitenwisserset nog liggen.
      Deze ruitenwisserset is door mij op voorhand gekocht, nog helemaal NIEUW in doos, en nu dus helaas overcompleet.

De ruitenwisserset is geschikt voor meerdere automerken, waaronder diverse KIA modellen (zie bijgevoegde foto's voor merken, types en afmetingen)
      Deze ruitenwisser flatblade set is zéér makkelijk zelf te vervangen. (3 minuten werk)
      Zorg voor een goed streeploos zicht door uw voorruit en vervang tijdig uw ruitenwissers voor uw eigen en andermans veiligheid !!!

Voor alle duidelijkheid: dit zijn 2 wisserbladen !

Adviesprijs € 45,38
      Doe een goed bod (richtprijs € 20,-)
      Zie foto's !!!

• By Derrek
      Hallo,
      Ik ben op zoek naar een elektrisch schema van de Kia Niro (2018) en in het bijzonder het schema van de bedrading in het rechter portier (passagier).
      Ik zoek feitelijk in het portier een achter het contact geschakelde 12 Volt draad (vaak oranje of rood) maar weet niet of er wel een geschakelde 12 volt draad in het portier aanwezig is.
    • By Jan HRL
      Ik heb een Kia Venga uit 2018 aangeschaft. Die is geïmporteerd uit Duitsland.
      Onderzoek door de RDW heeft uitgewezen, dat bij ca 40% van de uit Duitsland geïmporteerde auto's met de tellerstand is geknoeid.
      Mede daarom wil ik graag weten, of mijn Kia Venga een distributieriem of een ketting heeft. Weet iemand dat? kenteken is XS-166-L.
  • Create New...