Jump to content

sean1966

Navigatie vraag

Recommended Posts

Heb ik ook last van. Gisteren kreeg ik onderweg op de route waarschuwingen voor onderhoud aan de weg terwijl er niets te zien was. Ik heb het idee dat de info via de cloudserver van Kia niet zo accuraat is als Google Maps. Ik begin mij nu behoorlijk te storen aan deze versie van het navigatiesysteem.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Maarten69
      Sinds ik in bezit ben van de Niro Executive ontdek ik steeds meer mogelijkheden in het navigatie systeem, maar een ding kan ik nergens vinden
      "Hoe kan in gebruikte adressen die ik in de navigatie verwijderen " er zijn adressen die ik maar 1 keer zal gebruiken
    • By Maarten69
      Sinds 3 weken rijdt ik een nieuwe Kia Niro Executive en tot volle tevredenheid, nu is het mij eindelijk gelukt om op mijn Apple de UVO verbinding met de auto te maken, nu vraag ik mij af, wordt er nu ook op het navigatie scherm de verkeersinformatie weergegeven bv files en vertragingen door ongelukken of werkzaamheden ?
      Wie heeft een duidelijke uitleg voor mij ?

• By GC1
      Hoi,
      weet iemand op dit forum of ik de kleur van de navigatielijn van mijn Kia Niro HEV 2021 kan wijzigen?
      Ik vind hierover niks terug in het dikke boek.
      Bedankt alvast voor jullie antwoorden
    • By Maikel.077
      Hallo leden,

Is het mogelijk om mijn Rio uit 2012 te update naar de nieuwste software/firmware.
      Via de officiële dealer kost het 50,00 en op marktplaats heb je zat verkopers die een losse usb verkopen met de nieuwste software/firmware er in. Is er geen kosteloos opties? Via de site van Kia kan je alleen de nieuwste Kia's gratis update met de update tool software.
      Er zit een standaard display in van KIA (zie foto hieronder)

• By Djames
      Hallo Forum leden,
      Hier zijn we niet echt actief geweest maar we vonden het wel belangrijk om te melden dat we onze Kia picanto verkopen
      Kort verhaaltje de auto is gekocht via van de heuvel bedrijfs auto's en het was een ex Kia showroom model auto met 37km, in die tijd op me schoonvaders naam gestaan want je raad het de verzekering is duur als 18 jarige en afgelopen jaar overgeschreven op mijn naam.
      nu was ik dan zelf al in bezit van een Toyota Auris Hybrid maar door werkwijziging heb ik ook een auto van de zaak gekregen, dus we hadden maar liefst 3 auto's staan als gezin van 2 en nu naar een jaar in de garage stil staan van de Picanto mag deze dan ook weg.
      Info:
      De witte kia Picanto 1.0 CVVT is van het bouwjaar 2015 en heeft nog geen 40.600km gelopen, onderhoud is eerst bij van de Heuvel gebeurt alleen dit was erg duur dus we zijn naar de Kia dealer gegaan en deze werkte eigenlijk niet zo netjes. vandaar dat we de auto in de buurt garage hebben laten onderhouden (Davemutsters in Zundert)
      opties:
      -Navigatie houder achteraf ingebouwd met TomTom navigatie
      -Voor en achter elektrische ramen
      -Radio CD speler met aux en usb aansluiting
      -achteruit verwarming & spiegelverwarming
      -Airco (werkt natuurlijk goed)
      -Start stop systeem
      -4 seizoens banden van Vredenstein (+- 5000km oud en scheelt natuurlijk wissel tussen zomer en winterbanden)
      etc...
      vraagprijs is 6900 euro (erg laag) maar naar een jaar stil staan willen we er wel graag vanaf
      Ps, Apk verloopt in Juli 2021 maar word bij verkoop opnieuw erop gezet!
      Ter info de auto staat niet bij ons thuis meer maar ook via de garage (davemutsters in Zundert) in opdracht van ons tekoop, het voordeel is dat er ten alle tijden gekeken kan worden (afhankelijk wanneer de garage open is maar dat zijn ze ook 3 dagen in de week in de avond) op verzoek wil ik er zelf ook aanwezig bij zijn mocht je dat fijn vinden
      als het mag wil ik de link toevoegen naar de advertentie op de website van mijn garage?

• Create New...