Jump to content

Recommended Posts

Hallo mensen.

ik ben helemaal nieuw hier bij de kia club.

ik heb weinig verstand van auto's maar heb dus een kia 1.2 2011 cvvt plus gekocht.

nu zou ik graag willen weten wat een degelijke prijs is voor xenon setje en wat het inbouwen kost..

heeft iemand een idee wat xenon kost en wat inbouwen kost?

alvast bedankt!

Ik zou voor Led gaan ipv Xenon. Xenon is echt achterhaald inmiddels.

Heb geen adres voor je helaas.

Op het forum staan wel tips over Led meen ik.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By sean1966
      Weet iemand waarom je soms een stuk van de weg in de navigatie in een andere kleur ziet?
      zie foto - een stukje is geel en de rest groen
      waar heeft t mee te maken?

• By carbones
      Wie van de techneuten kan mij helpen aan de juiste kleur voor de stuurdraden van de centrale vergrendeling van mijn picanto uit 2013

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    • By ErikR1970
      Beste,
      Ik ben nieuw op dit forum en sinds kort bezitter van een Kia Niro. Auto bevalt goed en de meeste opties zijn inmiddels duidelijk en uitgeprobeerd. Heb echter 1 probleem, ik probeer uit te vinden hoe ik mijn contacten (uit mobiele telefoon Samsung, type S10) kan downloaden via Bluetooth voor handsfree gebruik in de auto. Ik heb al van alles geprobeerd maar blijf maar foutmelding krijgen, downloaden mislukt. Bluetooth verbinding is er wel zonder problemen maar op een of andere manier lukt het niet om de contacten uit telefoon te downloaden naar auto. Vanochtend geprobeerd d.m.v. aansluiten via USB kabel maar krijg ook dan foutmelding ?? Weet iemand hoe dit op te lossen is ??
    • By Machlo
      Er zitten veranderingen aan te komen op gebied van koplampverlichting......benieuwd wat dat gaat betekenen voor de huidige lichtbundels.....
      Strengere controles op koplampen bij apk moeten verblinding voorkomen - https://nos.nl/l/2340966

• By Cor van der Linden
      Ik mag volgende week mijn Kia E-Niro ophalen bij de dealer.
      Nu heb ik in mijn auto altijd een compact ritregistatiekastje wat ik in mijn vorige auto's zelf inbouwde.
      Hij mag verborgen liggen bijvoorbeeld in het dashboard.
      Is er een plek in de Niro waar ik makkelijk bij kom om het kastje te plaatsen en waar ik constante spanning heb en geschakelde spanning ?

• Create New...