Jump to content
Sign in to follow this  
Jannic

Telefoon favorieten toevoegen

Recommended Posts

Ik heb de software update van het multimedia systeem bij de onderhoudsbeurt, 13-11-2020, niet laten uitvoeren. Dus de voorlaatste software zit in het systeem van mijn Niro model 2020.

Ik had 5 telefoonnmers in de favorieten ingevoerd. Dat ging makkelijk. Maar gisteren wilde ik de 5 nog open plekken invoeren wat me niet lukte. Dat moet vast wel kunnen maar ik zie niet hoe. Ik vind het ook niet in de handleiding.

Heeft iemand de oplossing?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By etmcemi
      Ik heb sinds een maandje een Niro van januari 2018 en die bevalt prima.
      Maar wat ik in de navigatie niet voor elkaar krijg is het opslaan van mijn huis adres of favorieten.
      Telkens als ik op thuis of een favoriet klik, komt hij weer met het zoek scherm.
      Ook in- of exporten van adresboek lukt niet omdat de USB denk ik niet herkend wordt, beide opties zijn namelijk grijs.
      MP3's afspelen vanaf de USB werkt wel prima.
      Heeft iemand enig idee, of toch maar even terug naar de dealer?
    • By Frans Bijma
      Hoi,
      Heeft er iemand al geprobeerd een Brodit Proclip voor het monteren van een mobile telefoon geplaatst in een proceed met het 10inch scherm?
      Ik vraag me af of er wel voldoende ruimte is voor het smallere ventilatie kanaal.
      Groeten Frans
    • By mcl
      Hallo, 
      Bij mijn vorige Picanto drukte ik op het knopje met het mondje op mijn stuur en hoorde dan een stem die vroeg  een nummer of contact en daarna de naam aub.  Nu, als ik op dat knopje druk,  krijg ik de contact personen te zien.  Kan het ook op de 1e manier?
    • By klaas1977
      Wil graag mijn Samsung s9 koppelen aan mijn radio. Ik heb een kia uit 2008. Kan nergens een manual vinden om dit te koppelen.

Iemand ervaring mee ??
    • By Richard40
      Hallo. 
      Sinds 3 dagen rij ik een nieuwe SoulEV.  Nu zou ik daarin mijn telefoon draadloos kunnen opladen. Mijn telefoon (samsung s7) ondersteund dat ook. Alleen gebeurt er niks als ik de telefoon in het vakje leg.  Er zit een knopje met lampje eronder tussen de beide USB aansluitingen. Maar er gebeurt niks. 
      Een paar andere modellen hébben deze functie ook. Wat kan het probleem zijn?
      Ik ben benieuwd naar reactie 
  • Create New...