Jump to content

Celke

Beste koop Accu

Recommended Posts

Goedemiddag,

Ik ben op zoek naar een "beste koop" accu voor mijn Kia Cee'd1 station wagon (ED) 2.0 benzine (143PK, BJ 2007) . Ik heb al eens gekeken op Winparts en Autodoc, maar er worden er zoveel aangeprezen. Ik denk dat ik niet lager moet gaan dan vermogen 60Ah met koudestartstroom EN 540A.                  Weet iemand wat de beste koop is (prijs/kwaliteit verhouding)?                      Mvg. Celke                     

Eerst even kijken wat je nu hebt qua afmeting en type

En dan een merk accu van varta of bosch (heeft mijn voorkeur)

Er zijn ook sites die alleen accus verkopen waarbij je kenteken in kunt vullen. Die zijn misschien iets voordeliger.

autodoc zou ik niet doen ivm levertijd....(opzich niks mis mee hoor)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Nia Kiro
      Tijdens het rijden blijft de elektro accu altijd tussen ongeveer 25% en 75% lading.
      Soms wil ik dit zelf aan kunnen passen.

a. Hoe kan ik zorgen dat tijdens het rijden de accu tot 100% gevuld wordt?

b. Hoe kan ik zorgen dat de accu helemaal leegstromen wordt tot 0% ?

Iemand een idee?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    • By MJL
      Ik heb sinds januari  de nieuwe Mild Hybrid Kia Rio. Nu heb ik daar ook de UVO app aangekoppeld.
      In de app kun je de status van allerlei onderdelen bekijken en daar staat ook Battery bij. Nu is mijn vraag is dit de gewone accu of de accu voor het Mild Hybrid systeem?

• By deerstalker
      zgan TravAll honden- bagagerek nw prijs 219,-- doe een goed bod en hij ia van jou

• By Marjan fiets
      Hallo allemaal ik heb een vraag ik heb deze kia maar mijn accu is stuk als ik op internet kijk en het kenteken invul zegt de ene site dat ik een gewone accu nodig heb en de andere site zegt weer je hebt een mga accu nodig met start stop systeem??? Die er nu ook inzit.
      maar nu twijfel ik welke ik nodig heb en of dat nu verschilt van accu met start stop systeem??? En of dit kwaad kan als ik een gewone accu erin doe met hetzelfde ampere??? 
      Alvast bedankt
    • By deerstalker
      Wegens overlijden van onze hond hebben we een origineel TravAll honden/bagagerek in nieuwstaat te koop voor reacties gewoon ff bellen met René 06-55113282
      Doe een goed bod en hij is van jou.
  • Create New...