Jump to content
gator29

Probleem met scherm

Recommended Posts

Hallo mensen,

Sinds kort heb ik problemen met mijn multimedia scherm in de auto waarbij ik niks tot weinig kan zien (zie afbeeldingen). De besturing werkt nog wel en het geluid werkt ook, heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

IMG_20201207_101959.jpg

IMG_20201207_153715.jpg

IMG_20201207_154557_1.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Daniel
      Hallo, ik heb in mn kia ceed sw uit 2013 een kenwood android laten zetten maar tot op heden geen stuurwielbediening  meer. Oude radio erin ennhij doet het meteen  weer. Dat bedrijf verschillende interfaces erin gezet maar nog steeds niks. Iemand hier ervaring mee? Kan het iets zijn in de software van kia zelf? We komen er niet uit en zelfs met kenwood en kia gebeld. Die zeggen plug en play maar niet dus. 
      Groet Daniël 
    • By Fred Von Weyhrother
      Goedemorgen,
      weet iemand of bij de Niro de achterlichten ook branden als de DRL branden?
      Alvast bedankt!
      vriendelijke groet, 
    • By LPD1964
      Sinds gisteren heb ik geen verbinding meer met mijn eSoul via de UVO app.
      Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.
      Groeten Luuk

• By Mike90
      Hallo iedereen,
      Ik ben de trotse eigenaar van een Kia Xceed 1.4 TGDi Executiveline uit 2020 met automaat.
      Nu heb ik deze auto sinds november 2020 en heb er nu ongeveer 1500 km mee gereden zonder problemen. Nu had ik vorige week het volgende probleem. Ik stopte voor een stoplicht en bij het stilstaan viel de gehele auto uit, niks werkte meer, zelfs de gevaren lichten niet.
      Na ongeveer 1 minuut ging de auto weer aan en kon ik de motor starten. Nu heb ik een hele week dit probleem niet gehad tot aan vandaag. Ik stopte voor een stoplicht en ik had het start/stop systeem uitgezet en toen viel alles weer uit. 

Er staat 13.000 op de teller. Ik kan pas volgende week donderdag terecht bij de dealer maar ik vroeg mij af of iemand anders hier ooit problemen mee heeft gehad?

Groeten,
      Mike
    • By JCG
      Stel: je gaat 150 (of 500) km rijden en het is niet erg als aan het einde van de rit de accu helemaal leeg is. Wat zijn dan de effecten op brandstofverbruik en brandstof-/energiekosten als je:
      1. Begint in de EV stand, de accu helemaal leeg rijdt en daarna overgaat op Auto of HEV stand
      2. Vanaf de start van de rit op Auto of HEV stand rijdt
      Ik ben benieuwd naar de reacties en onderbouwing.

• Create New...