Jump to content
Thed

Navigatie blokkeert.

Recommended Posts

Bij het hoofdmenu aantikken van het navigatieembleem hoor ik 2 piepen en verder reageert hij niet. Ook de handremblokkering  geeft geen oplossing  voor dit probleem. 
de navigatie heeft wel gewerkt maar nadat we blue tooth hadden geïnstalleerd trad dit verschijnsel op

Bedankt maar helaas werkt het niet. Ik had al de accu losgemaakt.

nu gebruik ik maar mijn oude tomtom. Dat gaat ook. De radio en telefoon doen het wel.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By St1300
      Te koop een Navigatiesysteem voor een KIA VENGA, helaas DEFECT.
      Start op met KIA logo en gaat niet verder, iets voor de technische doe het zelver
      LG LAN8903EKED

• By Beum
      Wie kan mij helpen met mijn vraag, ik heb het forum al doorzocht maar ik kan geen passend antwoord vinden. ik heb een aantal jaren terug een Kia Ceed gekocht uit 2012, kenteken 77-ZGG-9.
      Garantie is allang voorbij, de km stand op dit moment +- 340.000km.
      Kan ik zelf de navigatie updaten of moet dit bij een Dealer, Als dit het geval is wat zijn de kosten hiervan? 
    • By sean1966
      Weet iemand waarom je soms een stuk van de weg in de navigatie in een andere kleur ziet?
      zie foto - een stukje is geel en de rest groen
      waar heeft t mee te maken?

• By etmcemi
      Ik heb sinds een maandje een Niro van januari 2018 en die bevalt prima.
      Maar wat ik in de navigatie niet voor elkaar krijg is het opslaan van mijn huis adres of favorieten.
      Telkens als ik op thuis of een favoriet klik, komt hij weer met het zoek scherm.
      Ook in- of exporten van adresboek lukt niet omdat de USB denk ik niet herkend wordt, beide opties zijn namelijk grijs.
      MP3's afspelen vanaf de USB werkt wel prima.
      Heeft iemand enig idee, of toch maar even terug naar de dealer?
    • By Mijn1steKIA
      Als je een andere auto koopt zijn er altijd wat puntjes die je na de koop verbazen of die je zeker niet verwacht had.
      Zo ook bij de fraaie Niro die ik begin september heb gekocht. Afgelopen zondag waren wij met ingeschakelde (standaard- ) navigatie op pad naar een voor ons onbekend stukje Nederland. Bij het verlaten van de snelweg werden wij verrast door een afgesloten weg waar de navigatie ons doorheen wilde loodsen. In mij vorige auto, een Prius, drukte ik dan op de stem knop en zei: "omleiding X kilometer" (X = aantal kilometers), waarbij de navigatie dan snel een omleidingsroute berekende. Nu echter kreeg ik een boodschap op het display dat er geen apparaat was aangesloten die stemcommando's kon uitvoeren ... kennelijk moet je daarvoor Google Auto activeren en daar heb ik het niet zo op voorzien. Na een enige zoeken hebben wij onze bestemming toch gevonden.
      Mijn vraag aan de leden van de Kiaclub: hoe stel je een omleiding in in de navigatie van de Kia?? Kan daar in de handleiding niets over terugvinden.
  • Create New...