Jump to content

Leentje

Hoe installeer je een sleutel met afstandsbediening als mijn auto deze niet heeft...

Recommended Posts

Ik heb dus zo een apparaat besteld om een sleutel met afstands bediening in mijn auto te plaatsen, omdat ik er gek van wordt om elke keer weer die sleutel om te draaien... Hoe moet ik zon apparaat installeren? Groetjes Leni!

Wat heb je precies besteld?
En heeft je auto al centrale vergrendeling?
Want zonder dat te weten is advies geven niet te doen...

Sowieso zou ik me afvragen of je jezelf deze vraag niet beter had gesteld VOOR je wat bestelde; misschien heb je nu wel iets verkeerds besteld...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By rob2u
      Hallo mede forum leden,
      Sinds vandaag heb ik mijn e-Niro Executive 64kW, ben er super blij mee!
      Natuurlijk ook even het laden (met een Zappi V2 wall box met vaste kabel) uittesten en daarbij meteen twee vragen:
      1. Klopt het dat er geen vergrendeling op de stekker zit die in de Niro gaat?
      2. kun je ergens instellen dat je tot Max. 80% wilt laden?
      Rob. 
    • By Arie Trein
      Weet iemand of ik net als met mijn bmwi3 ook onepedal kan rijden met de sorento plugin?
    • By jakob
      Sinds 2 weken de E-Niro ontvangen. Bevalt prima, alleen blijft “mijn ritten” in de UVO app leeg.
      heb alles al geprobeerd. UVO opnieuw installeren, account verwijderen, opnieuw aanmelden, reset auto, etc.
      Hoe krijg ik de ritten te zien in mijn ritten?
    • By Rooster
      Goedendag,
      ik ben nieuw op dit forum.
      En had al heel veel gelezen op dit forum over een trekhaak onder een Kia Niro 1.6 hybride.
      Nu is mijn vraag wat voor merk trekhaak kan ik het beste nemen voor een fietserdrager en 2 elektrische fiesten?
      Een afneembare of een vaste trekhaak en wat voor merk?
      En waar kan ik dat het beste laten doen dealer of een ander bedrijf?
      Het is een Kia Niro 1.6 hybride april 2020
      Met vriendelijke groet Alex
    • By jakob
      Als ik smart cruise control wil activeren dan krijg ik de melding “voorwaarden SCC niet vervuld”.
      Snelheid is goed en ik heb al een keer de rem gebruikt zoals in de handleiding staat. Kan dus alleen de normale cruise control gebruiken.
      is er een instelling die ik over het hoofd zie?
  • Create New...