Jump to content
TovenaarvanFop

te koop aangeboden set LM VELGEN 17" SPORTAGE (2012ev) met winterband

Recommended Posts

Wegens aanschaf vierseizoenenbanden te koop 4 velgen 17" origineel KIA met Continental winterband 215/65R17. De banden kunnen hooguit nog 1 seizoen mee dus zijn aan vervanging toe. Vraagprijs 125 euro. Ophalen in Rotterdam of Zuid-Beijerland.

VELG+BAND 11.07.25.jpg

velg.JPG

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Dec77
      Geavanceerde tuning voor Kia 1.0 T-GDI motor zoals toegepast in de Kia Picanto en andere modellen. Vermogen van 100 naar 130 pk en koppel van 174 naar 220 Nm. Maakt gebruik van turbodruk, benzinedruk en nokkenasdata. Vraagprijs € 175,=
    • By Alexkoel
      Ik heb een Sportage II met schuifdak. Ik vraag mij af of ik met een slimmigheidje kan zorgen dat het dak automatisch sluit als ik het contact afzet of de auto afsluit. Probleem is dat ik geen schema heb en dus niet kan zien of ik de noodzakelijke voeding daarvoor al bij het dak heb zitten.
      Dus heeft iemand dit al eens gedaan, of wil iemand schema's met me delen. Ik ben elektrotechnicus dus dat is het probleem niet.

• By JCG
      Stel: je gaat 150 (of 500) km rijden en het is niet erg als aan het einde van de rit de accu helemaal leeg is. Wat zijn dan de effecten op brandstofverbruik en brandstof-/energiekosten als je:
      1. Begint in de EV stand, de accu helemaal leeg rijdt en daarna overgaat op Auto of HEV stand
      2. Vanaf de start van de rit op Auto of HEV stand rijdt
      Ik ben benieuwd naar de reacties en onderbouwing.

• By Luxata
      Ik heb zojuist een goede set winterbanden besteld inclusief de stalen velgen ervoor. Niet via de Kia dealer maar een banden boer. Die hadden me geadviseerd om de stalen velg in ET 50 te nemen . Nu zie ik op een velgen afmeting site dat de originele stalen velg normaal et51 is maar ET50 passen er ook op . Moet ik nu de ET50 om laten zetten naar ET 51 velgen of zeggen jullie dat het niets uitmaakt ? Iemand hier ervaring mee ?
    • By leonpolman1
      Goedavond, wij hebben een kia picanto 1.0 first edition gekocht uit 2017 en daarom ook nieuw op het forum. Nu horen we bij het uiterst insturen naar links en rechts een gekraak onder de auto weet iemand wat dit is? of ook gehad.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

• Create New...