Jump to content

Recommended Posts

Goedemorgen,

Mijn naam is Eduardo, ok ben 45 jaar en kom uit Rotterdam.
Sinds 2017 met veel plezier Kia eigenaar

In 2017 een Kia Rio en in november 2020 overgestapt op een Kia Ceed

Met vriendelijke groet,

Eduardo (loner1975)

IMG_2360.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Henk2021
      Beste forum leden Kia club. 
      Als nieuw lid en rijder van een Kia E-Niro, stel ik mij even voor. 
      Sinds juni 2021 trotse rijder van de witte E-Niro, private lease. Tot nu toe zeer tevreden met deze snelle en mooi afgewerkte auto. Hoop dat we ook in dit forum veel op kunnen steken. 
      Bedankt voor het toevoegen. 
    • By EvR
      Hallo Allemaal,
      ben nieuw hier sinds vorige week in bezit van een Sorento 3.3 v6 uit 2008, (mijn 2e).
      Hoop hier wat meer weetjes etc op te doen
      Groetjes
      EvR
    • By Kia pro-ceed driver
      Hallo allemaal
      Even voorstellen hier op het forum ik ben Paul 59 jaar en sinds bijna 1 jaar in het bezit van een kia pro-ceed 3 deurs uit 2010 en heb een klein probleem met het motorblok en ga in het juiste topic de vraag stellen hopelijk is er iemand die mij verder helpen kan .

gr paul
    • By Maarten69
      Mijn naam is Maarten en sinds gisteren ben ik een Kia Niro Executve rijder, Ik moet nog even wennen aan al die extra's die bij de Volkswagen Sportsvan niet aanwezig waren
      Alleen de motor vind ik wel rumoerig en de parkeerhulp mis ik wel, zeker omdat de auto altijd in de parkeergarage staat, waar de plekken niet al te groot zijn, toch een te korte proefrit gemaakt, Maar voorlopig geef ik de Niro de voordeel van de twijfel en hoop vele plezierige jaren met deze auto te hebben 
      Ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen

• By Benno
      Mijn naam is Ben, woon in de provincie Groningen, na 9,5jaar Skoda Yeti 1.2 TSI Tour DSG, 11300km, nu een E Soul DynamcPlusLine 64kWh, Cherry BLACK besteld, wordt 15 juni afgeleverd, kijk er naar uit

• Create New...