Jump to content

stamwouter

Verkeersinformatie werkt niet

Recommended Posts

Sinds een week heb ik een Kia Niro Hybrid van een jaar oud en heb me vandaag aangemeld bij de Kiaclub Nederland. Nu heb ik een probleem met mijn navigatie dat ik geen verkeersinfo krijg. Wel heb ik de UVO diensten geactiveerd, maar wil ik mijn hotspot aanmelden op mijn navigatiesysteem dan zegt hij als ik wifi selecteer: DE UVO-diensten zijn geactiveerd. De Wi-Fi functies zullen niet meer beschikbaar zijn. Wat doe ik fout en moet ik nog doen? zie ook melden bij bestandje

IMG_20210111_124021.jpg

Mijn nieuwe Niro PHEV kent geen wifi hotspot. Waarschijnlijk heeft Kia deze functie verwijderd uit UVO van oudere modellen.

Staat er rechtsboven op je scherm Live of Tmc? UVO connect werkt wel, maar Kia Live niet en via dat systeem werkt live verkeersinfo. Even met een paperclip de resetbutton indrukken en het werkt weer. Alle instellingen blijven behouden. Ik moet dit tegenwoordig voor iedere rit doen.

Kan geen livi of tmc zien rechtsboven bij scherm, wel reset toets ingedrukt en het lijkt te werken. maar nog weinig files gisterenavond laat. dus kijk vandaag even

• Like 1

Zou toch niet mogen om dit elke dag te doen.
Ik heb nog nooit hoeven te resetten gelukkig.
Altijd binnen 1 min verbinding.

Ik heb welmde update niet laten uitvoeren na alle klachten dus ik heb nog de oude indeling met 3 schermen (wide screen)

Zijn me teveel klachten met laatste update.

@gjklasens, goed idee om de update over te slaan. Zou ik ook willen maar ik krijg deze of volgende week eindelijk mijn nieuwe displayunit (dan "maar" 6 maanden met een defecte unit rondgereden) die af fabriek al de laatste firmware bevat.

Elke dag resetten? Dan garantie claimen!

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Rolies
      Sinds vanochtend werkt mijn Kia public charging app niet meer. Alle inloggegevens zijn verdwenen, evenals mijn voucher met laadtegoed, laadsessies, enz. Hebben meer gebruikers hier last van?

• By Willembreda
      Hoi allemaal. Sinds gisteren doen mijn remlichten het niet meer, zekering is niet kapot. Wat zou er  nog meer mis kunnen zijn?
      Bedankt alvast.
      Willem
    • By Maarten69
      Sinds 3 weken rijdt ik een nieuwe Kia Niro Executive en tot volle tevredenheid, nu is het mij eindelijk gelukt om op mijn Apple de UVO verbinding met de auto te maken, nu vraag ik mij af, wordt er nu ook op het navigatie scherm de verkeersinformatie weergegeven bv files en vertragingen door ongelukken of werkzaamheden ?
      Wie heeft een duidelijke uitleg voor mij ?

• By TonKia
      Mijn Sorento diesel wil niet meer stoppen...
      Ik draai de sleutel om maar de motor blijft gewoon lopen. Dan maar in z'n 5 zetten, de handrem er op en de koppeling laten opkomen.
      Als het contact uit staat trekt er toch ergens iets ruim 4 ampère stroom. Het lijkt er dus op dat het een probleem is in het elektrische  circuit.
      Weet iemand een oorzaak en een oplossing?
      Alvast bedankt voor het meedenken.
    • By jakob
      Als ik smart cruise control wil activeren dan krijg ik de melding “voorwaarden SCC niet vervuld”.
      Snelheid is goed en ik heb al een keer de rem gebruikt zoals in de handleiding staat. Kan dus alleen de normale cruise control gebruiken.
      is er een instelling die ik over het hoofd zie?
  • Create New...