Jump to content
patrickvl

Storing Multimediasysteem

Recommended Posts

Goedemorgen,

Meer mensen met een probleem met het multimedia systeem van een nieuwe Kia (Stonic)?

Ik ben bij de dealer langs geweest en zij konden het probleem niet verhelpen. Zij hebben contact opgenomen met KIA Nederland en blijkbaar is het in mijn geval wachten op een software update. Wanneer die er zal zijn is vooralsnog onduidelijk. De melding die ik krijg is "Telefoon reageert niet. Maak opnieuw verbinding en probeer het nogmaals" (zie ook foto)

KIA Telefoon reageert niet.JPG

Ik heb dit ook regelmatig maar na enkele keren OK te drukken verbind de telefoon alsnog.

Vreemd dat die het bij U niet doet. Heb je bij de telefoon zelf ook alles goed staan?

4 uur geleden, matrafan zei:

Ik heb dit ook regelmatig maar na enkele keren OK te drukken verbind de telefoon alsnog.

Vreemd dat die het bij U niet doet. Heb je bij de telefoon zelf ook alles goed staan?

De telefoon verbindt inderdaad wel weer, nadat ik op OK klik, maar het is toch gek dat de verbinding steeds verloren gaat? Soms gaat de verbinding na een half uur verloren, maar andere keren al na een paar minuten. Het systeem is geconfigureerd door de dealer, dus ik zou niet weten wat er niet goed zou staan. Als jij informatie hebt over welke instelling niet goed zou kunnen staan, dan hoor ik dat graag.

Hi! Wij hebben onze Kia Stonic van 2021 net vorige week vrijdag opgehaald. Mijn man was vanaf het begin af aan goed verbonden maar nadat ik ook een keer verbonden was, leek dit probleem zich voor te doen. Ik ben uit de verbindingen verwijderd maar nu geeft hij soms inderdaad een hele tijd niks aan, is het prima en soms steeds die melding. En na OK te drukken is die alsnog verbonden. Wij vragen ons ook af wat het zou kunnen zijn! 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By pjong
      Helaas, 3,5 week geleden allemaal toeters en bellen op het dashboard, we reden 100 km/u en ook een rode driehoek op het display en de mededeling "storing Hybride systeem" waren toevallig net voor een benzine station dus meteen de parkeerplaats op. Auto stilgezet, uitgestapt, deuren op slot, min. gewacht en weer gestart. Auto kon weer rijden maar lampje motormanagement brandde oranje, dealer gebeld, klacht uitgelegd en kon meteen langskomen. Auto uitgelezen en conclusie er is iets aan de hand maar wat nog niet bekend. Kreeg leenauto mee, dus dat was opgelost> Dealer heeft nu kontakt met Kia in Korea maar nog geen oplossing gevonden, hoe lang dit gaat duren? We hebben geen idee. Is er iemand die ook zoiets heeft meegemaakt? De Niro dynamic is geleasd en is van november 2018 met 42000 km op de teller. Ik heb alle vertrouwen er in dat het weer goed komt hoor, ben alleen benieuwd of iemand dit ook al eens heeft meegemaakt.
    • By Carfreak
      Ik heb vaak de eerste keer geen verbinding bij het bellen via het multimedia systeem. Bij OK drukken verbindt het dan uiteindelijk toch en krijg ik de persoon aan de lijn.
      Nog mensen die deze bug hebben?

Verstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk

• By Sanjay
      Beste allen,
      Ik zit met een probleem, zou het enorm waarderen als iemand zijn eventuele ervaringen met mij kan delen.
      Onlangs heb ik tegen een paaltje aangereden, zucht..
      De actuator is hierbij gesneuveld. Ik heb er een gekocht en laten vervangen. Vervolgens moet deze worden ontlucht en ingeleerd. Het inleren lukt de dealer niet omdat er een aantal storingen naar boven komen. Ik wordt binnenkort voorzien van een storingenlijst door de kia dealer. 
      Iemand ervaringen? 
      De auto rijdt al een tijdje niet en de reparatie brengt enorm veel kosten met zich mee.
      Alvast bedankt voor eventuele hulp!
    • Guest Slowfox
      By Guest Slowfox
      Vandaag ben ik gestrand met mijn Kia Niro van februari 2018. (nieuw gekocht)
      Er verscheen een melding: Storing hybride systeem stop motor en auto.
      Ook ging het motormanagement lampje (oranje) branden en het groene lampje dat normaal aangeeft als je op de benzinemotor rijdt ging knipperen.
      Ik heb de auto aan de kant gezet en even gewacht. Opnieuw gestart alles ging goed voor een halve minuut toen begon de ellende opnieuw.
      Toen wilde de Niro helemaal niet meer starten. Na enige minuten wachten toch weer geprobeerd de benzinemotor sloeg weer aan en het ging even goed.
      Daarna kwamen alle waarschuwingen opnieuw toen met terugvallend vermogen en slecht lopende auto thuis gekomen afstand was ongeveer 2 km.
      Dealer gebeld en de auto wordt morgen thuis opgehaald.
      Ik heb in de topics van de Niro gezien dat hiervan meer rijders last gehad hebben.
      Ben benieuwd wat dit op gaat leveren gelukkig was ik niet ver van huis.
    • By wicked1980
      Sinds kort zit er een verstoring in het beeldscherm van mijn Radio Unit.
      Het gaat hier om de unit uit een Kia Cee'd 2 (1 facelift) uit 2012
      Het begon met het lichter worden van het scherm, alsof de Brightness hoger werd gezet. Dit werd na iedere rit erger, totdat op een gegeven moment het scherm begon te storen.
      Ik heb een filmpje gemaakt, komt iemand dit bekend voor?

• Create New...