Jump to content

Recommended Posts

Hoi allemaal, Ik ben Arjan woonachtig tussen Amsterdam en Haarlem en heb een Kia Sorento gekocht uit 2008. Het zal mij benieuwen, het is mijn eerste ervaring met het merk Kia. Ik hoor uit verschillende hoeken dat het betrouwbare auto's zijn en dat kan ik wel even gebruiken na een mindere ervaring met een Nissan X-Trail. (die vertrekt dan ook)

Kia  Sorento 2.jpg

Hoi allemaal, Ik ben Arjan woonachtig tussen Amsterdam en Haarlem en heb een Kia Sorento gekocht uit 2008. Het zal mij benieuwen, het is mijn eerste ervaring met het merk Kia. Ik hoor uit verschillende hoeken dat het betrouwbare auto's zijn en dat kan ik wel even gebruiken na een mindere ervaring met een Nissan X-Trail. (die vertrekt dan ook)

1856523115_KiaSorento2.jpg.5b6c6c252ae632449a90807779ba1f06.jpg

Hey Arjan ! Welkom op het forum ! Mooie auto zeg Veel fijne KMs gewenst ! Heb je al plannen met de auto of ga je het eerst even aankijken ? Groet luxata ( Rick )

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hoi,  ik heb nog geen grote plannen met de auto. Woon werk doe ik meestal met de motor of het OV. Ik werk in Amsterdam Centrum. Dus deze is vooral bedoeld voor de vakanties met en zonder de caravan. Maar het voorzichtig off roaden kriebelt wel weer. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Gerbrand
      Ik ben nieuw op dit forum.
      Ik ben Gerbrand, getrouwd, 3 kids. Sinds vorig jaar november Kia rijder. Kia is voor mij nieuw. 
      Wij hebben voor de Kia Sportage 2.0 CVVT gekozen vanwege de ruimte en hoge instap. Wij zijn allemaal nogal lang. 
      Ik deel graag met jullie mijn ervaringen en ik vind het ook leuk om te lezen wat jullie ervaringen zijn.

• By Mary Ellen
      Goedemorgen allemaal!
      Ik ben Mary Ellen, 25 jaar oud, woonachtig in Nijmegen en sinds 2 april de trotse eigenaresse van een grijze 3-deurs Kia Rio 1.2 Comfort Pack uit 2012!
      Vandaag heb ik me geregistreerd bij deze club omdat ik graag wat dingen wil laten aanpassen aan de auto en jullie tips/adviezen daar goed bij zal kunnen gebruiken!
      Fijn Paasweekend!
    • By Wiz
      Hallo Kia forum,
      Ik heb mij vandaag geregistreerd als gebruiker. Ik ben in afwachting van de levering van een Kia E-niro Yacht blue Executiveline. Ik heb het E-niro forum al uitgebreid gelezen en heb aardig wat leuke tips gevonden.
    • By nyw
      Hallo, mijn forumnaam is NYW en ik heb ene account aangemaakt omdat ik op zoek ben naar tips van ervaren KIA rijders!
      Wij rijden zelf sinds een aantal jaren een KIA Ceed sportage (2012). 
      Onze ervaringen zijn hele goed, tot op heden afgezien van de gebruikelijke onderhoudsbeurten hebben we geen kosten of gedoe met onze auto gehad
    • By Wilko Niro
      Hallo aan iedereen op dit forum, zal me even voorstellen;
      Ik ben Wilko, woon in het oosten van ons mooie land.
      Heb eind maart bij Van Mossel in Apeldoorn een Niro 1.6 GDi Hybrid DCT6 gekocht.
      Een uitgebreide uitvoering moet ik zeggen, zo'n beetje alles wat ik kon wensen.
      Na een paar Suzuki's en Fordjes te hebben gereden zocht ik naar een hybride.
      De Vitara hybride vond ik maar zozo, ook qua aankleding, toen gezeten in de Honda CR-V, maar die viel me tegen qua binnenruimte.
      Steeds kwam ik terug bij de KIA Niro, qua uitrusting en ook qua prijs.
      Dus een aanvraag voor een proefrit gedaan bij Van Mossel in Apeldoorn en daarna waren ik en de auto verkocht!
      Ik hoop zo af en toe te kunnen reageren en vragen te kunnen stellen op dit forum!
      Groeten, Wilko

• Create New...