Jump to content

Missende verwarming opties UVO app

Gino
 Share

Recommended Posts

Voorheen had ik een optie in de UVO app om ook de spiegels, stuur en achterruit op afstand te verwarmen. Deze opties zijn verdwenen. Ik gebruik de meest recente optie van de app. Ik had al langer gezien dat deze opties er niet meer waren, maar met de koude weer mis ik ze toch wel. Ben ik de enige die deze optie mist?

• 2 weeks later...

De middelste optie was bij mij al maanden weg. Echter kijk ik vandaag nog eens in de app, want ik wilde een screenshot maken en nu is de optie weer aanwezig, vreemd. Met de koude dagen van iets meer dan een week geleden had ik de optie handig gevonden, maar deze ontbrak. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By R.J.
      Mijn medepassagier rechtsvoor klaagde over weinig verwarming of verkoeling bij de voeten rechtsvoor. Ik heb de fan op max. gezet en constateer dat inderdaad de lucht aanvoer stukken minder is, hoewel de opening wel groter is. Is dit een bekend probleem?
      Overigens heb ik ook last van plotseling koude lucht bij verwarmen, naar daar is al een ander topic voor 
      Robbert-Jan
    • By Flying_Dutchman
      Er is iets vreemds aan de hand met mijn PHEV. Ik kan namenlijk niet meer gepland opladen tijdens de daluren.
      Totdat ik de nieuwe UVO-app in gebruik nam werkte het prima: het laden begon op de door mij ingestelde tijd (begin daluren, om 23:00 uur).
      Nu tref ik 's ochtends de auto met een bijna lege accu aan. 
      De instellingen in de auto zijn goed. Het scherm geeft aan dat het dalurenvenster goed is ingesteld en het vinkje "gepland opladen" staat aan. 
      Als ik de Voertuigstatus ophaal met de app zie ik dat "gepland opladen" aan staat, voor een korte tijd. Binnen één minuut valt deze terug naar uit terwijl in de auto deze op het scherm wel op aan staat.
      Resultaat is dat het Gepland opladen niet meer werkt.
      Wordt dit door andere PHEV-rijders ook gezien?
      Totdat dit probleem opgelost is heb ik "gepland opladen"  maar uitgeschakeld. Nu begint het opladen direct nadat de stekker geplaatst is.
    • By Aryan Blok
      Hallo allemaal, vandaag werd ik geconfronteerd met de melding lage Ev spanning in de Uvo app. Weet iemand waar dit mee te maken heeft? Ben hiermee naar de dealer geweest.  Die dacht dat het te maken had met de actieradius van 78 km. Monteur heeft laadkabel en aansluiting gecontroleerd, maar zag zo geen problemen.  De auto zelf heeft geen enkele foutmelding gegeven. Heb het advies gekregen om vanavond volledig op te laden. Mocht de melding nog voorkomen, dan laten uitlezen bij de dealer. 
    • By Rolies
      Sinds vanochtend werkt mijn Kia public charging app niet meer. Alle inloggegevens zijn verdwenen, evenals mijn voucher met laadtegoed, laadsessies, enz. Hebben meer gebruikers hier last van?

• By unf0rg0tt3n
      Hallo allemaal,
      Ik heb mijn eerste niro gekocht de dynamicline hybrid uit 2019 maar krijg het niet voor elkaar de uvo app te koppelen. Als ik het vin nummer intyp geeft ie aan dat hij de auto niet kan bereiken. Hoe kan ik dit oplossen?
      Ik had ook nog een 2e vraag, scheelt een topic. Is het mogelijk de wanneer ik vooruit rijdt de achteruitrijcamera aan te zetten. 

Groeten,
      Dennis
  • Create New...