Jump to content

Fred Von Weyhrother

DRL in combinatie met achterlichten

Recommended Posts

1 uur geleden, Fred Von Weyhrother zei:

weet iemand of bij de Niro de achterlichten ook branden als de DRL branden?

Bij de 2018 HEV en de 2020 PHEV niet.

Eigenlijk zou dat sinds 2020 verplicht zijn dacht ik

Dus viel mij idd ook op dat ze niet branden.

Volgens mij alleen voor een compleet nieuw model en niet voor een facelift. Maar er staat me ook iets van bij dat dit vanaf een veel eerder jaar al wel mogelijk moest zijn, even kijken of ik dat kan vinden.

Bij mijn PHEV branden de achterlichten (helaas) niet wanneer alleen de dagrijlichten aan zijn. Daarom rijd ik altijd met dimlichten aan: doen de achterlichten het wel ;-).

26 minuten geleden, Flying_Dutchman zei:

Bij mijn PHEV branden de achterlichten (helaas) niet wanneer alleen de dagrijlichten aan zijn. Daarom rijd ik altijd met dimlichten aan: doen de achterlichten het wel ;-).

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By rob2u
      Hallo mede forum leden,
      Sinds vandaag heb ik mijn e-Niro Executive 64kW, ben er super blij mee!
      Natuurlijk ook even het laden (met een Zappi V2 wall box met vaste kabel) uittesten en daarbij meteen twee vragen:
      1. Klopt het dat er geen vergrendeling op de stekker zit die in de Niro gaat?
      2. kun je ergens instellen dat je tot Max. 80% wilt laden?
      Rob. 
    • By Paul Piepers
      Proceed van 2015 DRL defect valt dit nog onder de garantie. Heb pas 25000km op de teller dus nog niet zo veel branduren.
    • By rob2u
      Hallo mede Kia rijders,
      Vandaag heb ik mijn eerste KIA besteld: de e-Niro 64kWh in Executive trim met warmtepomp. Dit wordt ook mijn eerste elektrische auto (nu heb ik nog een Nissan Qashqai), een nieuwe ervaring dus maar na de proefrit met de Niro was ik ‘verkocht’, zeker ook na de goede (inruil-) deal !
      De Niro wordt er een in zelf samengestelde Black Edition dus in kleur Aurora Black Pearl en verder alles helemaal zwart behalve de velgen (18” Katana’s met Vredestein Quatracs) en de deurgrepen.
      Verrassend is de snelle levertijd nl. in de loop van April !
      Ik ben heel benieuwd en ben me al druk aan het inlezen op dit forum. De foto’s volgen tzt.
      Gegroet, Rob  

• By Kekke-auto
      Ik heb een tweedehands Kia Niro 2017 HEV Executive gekocht. Bij mijn vorige auto's zat altijd een doosje reserve zekeringen en lampjes. Bij deze auto niet en volgens de garage leveren fabrikanten dat tegenwoordig ook niet meer bij een nieuwe auto.

Zijn er forumleden met een Niro uit 2017 die wel zo'n doosje erbij kregen?

Is xenon zelf te vervangen als zo'n lamp defect gaat? Of moet je dan de ANWB bellen? 
      Heeft de Niro achter led verlichting / rem verlichting / nummerbord verlichting zodat je die in theorie nooit zou hoeven te vervangen? 
      En hoe zit het met de mistlampen?
    • By Daniel
      Hallo, ik heb in mn kia ceed sw uit 2013 een kenwood android laten zetten maar tot op heden geen stuurwielbediening  meer. Oude radio erin ennhij doet het meteen  weer. Dat bedrijf verschillende interfaces erin gezet maar nog steeds niks. Iemand hier ervaring mee? Kan het iets zijn in de software van kia zelf? We komen er niet uit en zelfs met kenwood en kia gebeld. Die zeggen plug en play maar niet dus. 
      Groet Daniël 
  • Create New...