Jump to content

Levertijd Kia Sorento PHEV

IvdW
 Share

Recommended Posts

42 minuten geleden, zei IvdW:

Wauw! Dat is (voor mij) wel "breaking news". Heb je daarvoor een aparte knop op de sleutel?

Ja, er zitten 3 knoppen op de voorkant van de sleutel. 1 om de "motor" te starten en 2 knoppen voor vooruit en achteruit

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 27-11-2021 om 22:14, zei Bert van der meer:

En? zit het erop? 

Yep, leuke gimmick om de buren mee te imponeren...zal in praktijk misschien niet veel gebruiken

13 uur geleden, zei Wouter66:

Yep, leuke gimmick om de buren mee te imponeren...zal in praktijk misschien niet veel gebruiken

Haha ja dat geloof ik. Wel leuk. Heb heb destijds bij Hyundai Santa Fe ook gezien. 

Heb jij nog het transport van korea naar nederland kunnen volgen? Ik volg verschillende sites, maar zie zo snel niet welk schip 'mijn' sorento gaat transporteren. 

Al jaren een Kia rijder en van de Picanto, Rio, C'eed SW, Sportage nu sinds vrijdag ook eigenaar van een nieuwe Sorento HEV executive. Ook hier tot mijn verassing de RSPA op de keyfob.

Ben nog wel een tijdje bezig om alle opties uit te zoeken en in te stellen ;-). Eerste plus/min puntje, vanwege reserve wiel (onder de auto), zit er een krikset in de opbergruimte en kan je niet veel meer kwijt (o.a. afneembare trekhaak, veiligheidsset etc). 

Maar on-topic: Sorento in Feb dit jaar besteld... tot nu toe, het wachten waard.

Op 3-12-2021 om 22:48, zei Bert van der meer:

Haha ja dat geloof ik. Wel leuk. Heb heb destijds bij Hyundai Santa Fe ook gezien. 

Heb jij nog het transport van korea naar nederland kunnen volgen? Ik volg verschillende sites, maar zie zo snel niet welk schip 'mijn' sorento gaat transporteren. 

Nee heb dat door de dealer laten doen

20 uur geleden, zei Brian Feldmann:

Al jaren een Kia rijder en van de Picanto, Rio, C'eed SW, Sportage nu sinds vrijdag ook eigenaar van een nieuwe Sorento HEV executive. Ook hier tot mijn verassing de RSPA op de keyfob.

Ben nog wel een tijdje bezig om alle opties uit te zoeken en in te stellen ;-). Eerste plus/min puntje, vanwege reserve wiel (onder de auto), zit er een krikset in de opbergruimte en kan je niet veel meer kwijt (o.a. afneembare trekhaak, veiligheidsset etc). 

Maar on-topic: Sorento in Feb dit jaar besteld... tot nu toe, het wachten waard.

Ja heb de veiligheidsset en trekhaak achter de 2de zitrij en neergeklapte stoelen op 3e rij gelegd, past precies :)

• 2 weeks later...
Op 17-12-2021 om 18:53, zei Kriskv:

Maandag mijn Sorrento phev besteld. Leverdatum 03/2023 😱

Mijn god wat een levertijd, Ik weet niet of ik zo lang zou kunnen wachten.

Ik zelf heb in augustus de Kia Sorento HEV executive line besteld.In de kleur aurora black.

verwachtte levertijd toen was eind november. Inmiddels verschoven naar 22 Januari met een waarschijnlijke afleverdatum aan ons van half februari.

Ik ben benieuwd of dit nog verder verschoven gaat worden

Wie heeft er inmiddels ook al ervaring met deze auto met een caravan erachter?

Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen.....

Wij rijden op dit moment met de mazda 6 station 2.2 diesel uit 2017.

Komende tijd dus met de Sorento HEV..en een hobby 495

• 2 weeks later...
Op 21-12-2021 om 07:28, zei Pascalo:

Mijn god wat een levertijd, Ik weet niet of ik zo lang zou kunnen wachten.

Ik zelf heb in augustus de Kia Sorento HEV executive line besteld.In de kleur aurora black.

verwachtte levertijd toen was eind november. Inmiddels verschoven naar 22 Januari met een waarschijnlijke afleverdatum aan ons van half februari.

Ik ben benieuwd of dit nog verder verschoven gaat worden

Volgens Kia geven ze steeds de uiterste leverdatum vanaf nu. Zou kunnen dat hij toch nog eind 2022 geleverd zal worden. 
toch twijfel ik nu om over te stappen naar de Kia EV6. Maar ben verliefd op de Sorrento. Dan toch maar wachten zeker. 

• 2 weeks later...
Op 30-12-2021 om 19:55, zei Kriskv:

Volgens Kia geven ze steeds de uiterste leverdatum vanaf nu. Zou kunnen dat hij toch nog eind 2022 geleverd zal worden. 
toch twijfel ik nu om over te stappen naar de Kia EV6. Maar ben verliefd op de Sorrento. Dan toch maar wachten zeker. 

Die van ons is inmiddels weer een maand naar achter geschoven.

van november naar januari nu naar eind februari....... aflevering word dan maart...hoop dat dit de laatste keer is

• 2 weeks later...

07-06-2021 is mijn Kia Sorento Dynamic plus line besteld, zou per 1-1-2022 geleverd worden, dit werd 4-2-2022 en nu maart 2022. heeft iemand op het forum gegevens waar je de levertijden van de sorento kan inzien

Op 24-1-2022 om 11:46, zei ElH:

07-06-2021 is mijn Kia Sorento Dynamic plus line besteld, zou per 1-1-2022 geleverd worden, dit werd 4-2-2022 en nu maart 2022. heeft iemand op het forum gegevens waar je de levertijden van de sorento kan inzien

Ik heb eind maart 2021 mijn Kia Sorento dynamic plus line besteld. Inmiddels is de leverdatum al drie keer opgeschoven. Verwachting is nu half maart 2022.. ik lees graag mee of iemand weet waar je de levertijden in kan zien..