Jump to content

loner1975

Dakdrager Kia Ceed 5 deurs Hatchback vanaf 2020

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb sinds november 2020 een nieuwe Kia Ceed 5-deurs hatchback.

Waar ik ook zoek, ik kan bijna nergens dakdragers vinden voor mijn Kia Ceed. De enige site waar ik iets vind is op de website van Thule maar hier betaal je € 290 voor. Op zich niet erg om ervoor neer te leggen maar zou graag meer keuze hebben.

Heeft iemand nog andere ideeën?

Deze passen:

https://www.winparts.nl/bagage-transport/dakdragers-voor-gesloten-dakrail/c890.html

Deze had ik ook op mijn Renault Mégane IV. Prima dragers maar fluiten erg met wind rond de bevestiging. Ik plakte de gaten altijd dicht met electrische zwarte tape anders werd je de hele weg naar zuid Frankrijk helemaal gek.

Beter geef je wat extra geld uit aan Thule Wingbars. Die heb ik nu ook. Zijn vele malen stiller dan goedkope.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

On 2/23/2021 at 7:56 PM, Vinz3nt said:

Deze passen:

https://www.winparts.nl/bagage-transport/dakdragers-voor-gesloten-dakrail/c890.html

Deze had ik ook op mijn Renault Mégane IV. Prima dragers maar fluiten erg met wind rond de bevestiging. Ik plakte de gaten altijd dicht met electrische zwarte tape anders werd je de hele weg naar zuid Frankrijk helemaal gek.

Beter geef je wat extra geld uit aan Thule Wingbars. Die heb ik nu ook. Zijn vele malen stiller dan goedkope.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

ik heb ook de G3 dragers.  goedkoop maar maak idd veel herrie.  Prima voor gebruik een paar keer per jaar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Lux
      Beste forum leden,
      Na heel wat zoek werk heb ik helaas de immobilizer niet kunnen vinden. Heeft iemand de gouden tip? 
    • By Rolies
      Sinds vanochtend werkt mijn Kia public charging app niet meer. Alle inloggegevens zijn verdwenen, evenals mijn voucher met laadtegoed, laadsessies, enz. Hebben meer gebruikers hier last van?

• By TedKiaPret
      Een aantal technische vragen over de Niro PHEV ExecutiveLine:

1. Bij het instellen van de stoel profielen wil ik de onder rug support ook meenemen, kan dit?
      2. Kan ik de sleutel en het gebruikersprofiel automatisch aan elkaar koppelen?
      3. Kan ik AUTO HOLD bij het starten van de auto altijd aan laten staan?
      4. Hoe kan ik de ICE stationair laten draaien als ik nog stilsta?
      5. Kan ik instellen dat het dakraam automatisch dichtgaat als ik de auto uitzet of op slot doe?

Als iemand extra vragen heeft, post ze hieronder!
    • By Ronald_S
      Weet iemand of de speakers van de Ceed 3 gelijk zijn aan die van de Xceed?
      Ik wil dit weten omdat ik voor de Ceed geen adapters kan vinden om andere speakers te monteren en ze voor de Xceed wel gevonden heb.
      Knutselen met b.v. MDF kan ook maar heb toch liever de adapter om een andere speaker te kunnen monteren.
    • By Mitch_Proceed
      Zojuist onderstaande afbeelding voorbij zien komen.
      Morgen (14-07-2021) wordt deze officieel door KIA gepresenteerd, maar we krijgen alvast een preview. Wat vinden jullie van de facelift?

• Create New...