Jump to content
Robo2133

Verlagen van de Proceed

Recommended Posts

Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die hun Proceed hebben laten verlagen, 

Merk je verschil in rijgedrag? 
welk merk en waar heb je dit laten doen?

Ik heb wel plannen maar wil mij hier eerst voor gaan oriënteren. 

Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar ik zag van eibach een setje veren met 20/25 mm verlaging ben toch wel heel benieuwd hoe dat gaat rijden

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By MeerAstrid
      Ik heb een vaste trekhaak (geplaatst 2016) onder mijn Picanto (2016) maar heb geen specificaties erbij. Wil weten wat de maximale verticale belasting is ivm gebruik fietsendrager. Garagehouder overleden, bedrijf gestopt. Wie herkent mijn trekhaak? Op de kogel staat code F5489 met daaronder 2932. Kan dit niet terugvinden op internet. Er zit een Bosal dop op. Er is een kleine zinsnede gemaakt in de bumper. Hier een paar foto's: https://photos.app.goo.gl/AvUccLwcfr97iXsR8 (Ik hoop dat dit werkt)
      Hopelijk zijn er hier een paar experts die mij kunnen helpen!
    • By jmourik
      ik heb een sportage 1.6 uit 2011 met trekhaak gekocht. helemaal mooi maar toen we de fietsendrager er op zetten deed de verlichting raar geen knipperlicht bij het remmen wel kniperlicht geen remlicht ect.. dus terug naar de garage deze heeft een module vervangen alle verlichting werkt alleen als ik de auto van slot haal en wil starten hoor ik twee "toeter"geluidjes ( binnen en buiten) het komt niet van de claxon maar echt van de module! terug geweest volgens de garage wel vreemd maar alles is goed aangesloten en werkt conclusie "hoort bij de module"?? er zou nog navraag gedaan worden bij de leverancier ... 
      heeft iemand  hier misschien een idee wat het kan zijn.. het lijkt mij in iedergeval niet kloppen...
      alvast bedankt..
    • By Richarda
      Sinds kort hebben wij een venga uit 2011 en het dashboard kraakt de garage heeft er naar gekeken en wat geprobeerd er wat aan te doen.
      maar hellaas het mocht niet baten is dit probleem wel op te lossen?
      het stoort voor al op straatklinkers asvalt geen probleem.

R.Alink
    • By Arnold Schw
      Hebben jullie ervaring met het verlagen van de bodem van de kofferbak? Onder de mat zitten standaard allemaal schuimrubber blokken met vakjes. Die kunnen er uit en zodoende kan je je vloer verlagen en flink aan bagageruimte winnen. Dat zou ik graag doen, maar wat is wijsheid? Zelf aan de knutsel of iets bestellen, want de originele bodem is te klein om goed te passen als je verlaagt.
      Op SpeakEV (https://www.speakev.com/threads/want-even-more-boot-space.138274/) staan voorbeelden van doe-het-zelf. Maar ook van een vloer die je in de VS kunt bestellen: https://www.kia.parts/oem-parts/kia-floor-mat-85710g5200wk?c=Zz1ib2R5JnM9aW50ZXJpb3ItdHJpbS1yZWFyLWJvZHkmbD00Jm49QXNzZW1ibGllcyBQYWdlJmE9a2lhJm89bmlybyZ5PTIwMTkmdD1wbHVnLWluLWh5YnJpZC1leCZlPTEtNmwtbDQtZWxlY3RyaWMtZ2Fz.

Heeft iemand ervaring met DIY of met deze standaard vloer (uit de VS)? De Kia dealer heeft hier in ieder geval geen oplossing voor. Dank voor jullie meedenken!

• By deerstalker
      zgan TravAll honden- bagagerek nw prijs 219,-- doe een goed bod en hij ia van jou

• Create New...