Jump to content

Even voorstellen

Share

Recommended Posts

Hoi ik ben Anna en heb sinds een paar maanden een prachtige rio GT 1.2 bouwjaar 2020. Hele upgrade na de 2013 picanto. :) 

Super blij mee uiteraard maar ook een veel uitgebreidere auto dan ik voorheen had. Dus valt nog een hoop over te leren en te ontdekken. 

1 uur terug, xtra40 zei:

Een GT-line is er volgens mij niet in 1.2 

ik denk dat je een 1.0 120pk hebt 

Nee ik heb de 1.2 :) Hebben er eentje uit Duitsland geïmporteerd omdat ze daar wel verkocht worden met een 1.2 motor. 

42 minuten geleden, AnF zei:

Nee ik heb de 1.2 :) Hebben er eentje uit Duitsland geïmporteerd omdat ze daar wel verkocht worden met een 1.2 motor. 

ahaaaaa ik hoop wel dat die dan meer vermogen heeft dan de oude 1.2 :cool: mijn vorige rio 1,2 was niet vooruit te branden (maar reed wel super lekker )

hier ook nog elke dag blij met de GT-line :wub:

AF061987-21B5-4310-9718-791EC4969678_1_105_c.jpeg

• Like 1

Posted (edited)
50 minuten geleden, xtra40 zei:

ahaaaaa ik hoop wel dat die dan meer vermogen heeft dan de oude 1.2 :cool: mijn vorige rio 1,2 was niet vooruit te branden (maar reed wel super lekker )

hier ook nog elke dag blij met de GT-line :wub:

AF061987-21B5-4310-9718-791EC4969678_1_105_c.jpeg

Oh gaaf! Heb jij het dak zwart laten maken? Dat had ik wel met mn picanto en dat vond ik zo leuk. Maakt hem net wat stoerder. 

Let niet op mn fancy velgen. Zijn de winterbanden ;) 

Hij rijdt geweldig. Het lijkt me dat hij meer vermogen heeft dan de 1.0. Hij is in elk geval een stuk vlotter dan de picanto. Heb nu als je 140 rijdt dat het gewoon comfortabel voelt. En even inhalen of gas bij voelt voor mij in elk geval ook als vooruit schieten. Maar goed alles is relatief natuurlijk. 

B35CB2F8-0426-40A5-93A8-1955F8555A16.jpeg

Edited by AnF

21 uur geleden, AnF zei:

Oh gaaf! Heb jij het dak zwart laten maken? Dat had ik wel met mn picanto en dat vond ik zo leuk. Maakt hem net wat stoerder. 

Let niet op mn fancy velgen. Zijn de winterbanden ;) 

Hij rijdt geweldig. Het lijkt me dat hij meer vermogen heeft dan de 1.0. Hij is in elk geval een stuk vlotter dan de picanto. Heb nu als je 140 rijdt dat het gewoon comfortabel voelt. En even inhalen of gas bij voelt voor mij in elk geval ook als vooruit schieten. Maar goed alles is relatief natuurlijk. 

B35CB2F8-0426-40A5-93A8-1955F8555A16.jpeg

ik heb ook nu even de winter wieltjes er onder ziet er niet zo mooi uit als de orginele maar het is even niet anders 

ik heb mijn dak ook hoogglans zwart laten wrappen en nog heeeeel veel meer verandert aan de auto kijk maar eens op mijn face book pagina 

dit vind ik zelf de handigste update 

1 uur geleden, xtra40 zei:

ik heb ook nu even de winter wieltjes er onder ziet er niet zo mooi uit als de orginele maar het is even niet anders 

ik heb mijn dak ook hoogglans zwart laten wrappen en nog heeeeel veel meer verandert aan de auto kijk maar eens op mijn face book pagina 

dit vind ik zelf de handigste update 

Kan je dat zelf inbouwen of door de garage laten doen?

want wil niet dat mn garantie eraf gaat. Maar ziet er heel handig uit. Mooie auto!

1 minuut geleden, AnF zei:

Kan je dat zelf inbouwen of door de garage laten doen?

want wil niet dat mn garantie eraf gaat. Maar ziet er heel handig uit. Mooie auto!

allemaal zelf gemaakt :adanku:

• Like 1

27 minuten geleden, xtra40 zei:

allemaal zelf gemaakt :adanku:

Wel heel mooi geworden. Ik vraag me dus af of die nieuwe slimme functies in te bouwen zijn. Automatisch afstand houden, automatische wegpositionering enz... zie dat het y21 model dat standaard heeft.