Jump to content

Zarpax

Melding dat ik over 25 dagen onderhoud moet doen?

Recommended Posts

Beste allemaal,

Na het starten van de Kia E-Soul verschijnt een melding op het dashboard dat ik over 25 dagen een onderhoud moet doen aan de Kia. Ik heb de auto sinds half september en ik heb maar 3200km gereden.

Wat voor onderhoud is dit dan?

Ik hoor t graag,

G.

Ik heb een bericht gestuurd naar de dealer en ze zeggen dat de onderhoud een reset moet krijgen. Ik moet pas in september 2021 voor een kleine beurt langsgaan of eerder als ik de 15000km heb bereikt. Ik ga morgenochtend naar de dealer voor de reset.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Kruis289
      Heren (en dames?), Deze week heb ik na een kleine twee maanden wachten mijn proceed op mogen halen. Veel heb ik al in kunnen stellen naar mijn eigen smaak op basis van alle info hier op het forum. Wel heb ik nog een aanvullende vraag waar ik het antwoord nog niet van voorbij heb zien komen. Is het mogelijk om het volume van het geluid, dat afgaat als waarschuwing voor een flitser/flitspaal, aan te passen?
      Bij voorbaat dank.

• By Nia Kiro
      Weet iemand hoe ik de Niro kan starten zonder dat de brandstofmotor direct gestart wordt?
      Moet soms auto even oprit af en op rijden (2 auto’s op oprit) en vind het dan niet zo fijn dat de brandstofmotor gestart wordt.

Wil dus de oprit af en weer oprijden met alleen de elektro motor...
    • By Geesienus
      Beste Kia rijders,
      Ik heb een Kia Venga uit 2011 en wil rondom nieuwe remschijven en remblokken.
      Heeft iemand hier ook ervaring mee en wat is de beste merken in deze.
      Heeft iemand ook een internet en of  bedrijf waar ze te koop zijn en die daar ook goede ervaringen mee heeft.
      Ik zou het zeer op prijs stellen naar jullie ervaringen en suggesties. 
      Allen nog prettige paasdagen gewenst.
    • By Fred Von Weyhrother
      Goedemiddag blije KIA-rijders! Als ik contact afzet krijg ik steeds de melding op display: controleer achterbank!.
      Dat heb ik gedaan en kan niets vreemds vinden!
      Iemand enig idee?
      Hartelijke KIA groet,
      Fred von Weyhrother/.
    • By OkiDoki_1968
      Goedemorgen, ik heb een vraag en ben een leek,
      Ik moet volgende week voor mijn werk ondanks de corona maatregelen naar Duitsland. Nu heb ik mijn E-Niro 64 nog maar net en ben huiverig om naar Duitsland te reizen ivm het laden. De afstand vanaf huis is ongeveer 600 km. Ik heb wat zitten googlen maar vind het lastig de juiste info te vinden.
      - Hoe lang duurt het laden via een 3 fase lader ? (Laten we zeggen dat er nog 20 procent in zit).
      - Is het makkelijk een laadstation te vinden op de snelweg/binnenwegen (moet richting Kassel/Erfurt) ?
      - Werken mijn pasje/druppel van Newmotion op de duitse laadstations ?
      Ik twijfel enorm en denk erzelf over om maar een benzineauto van mijn collega te lenen om geen stress te hebben.
      Sorry, voel mezelf een beetje dom maar ik zie toch echt door de bomen het bos niet meer door al die verschillende pasjes/druppels/aanbieders e.d.
      Alvast veel dank...

• Create New...