Jump to content

Nieuwe velgen

KIASP
 Share

Recommended Posts

Nieuw setje sloffen....:cool:  de zwarte boutjes zijn onderweg. Velgen Monaco GP6 zwart glimmend (normaal geleverd voor de Tesla). Maten: 18inch 8J ET40 Naaf 67.1. Banden Hankook Optima K415 235/55/18 100H. Was nog even spannend omdat de leverancier van de velgen geen garantie af geeft voor de passing onder een Sportage. Tesla blijkt dus dezelfde maatvoeringen te hanteren (steek/J-waarde/ET/naafgat) want ze zitten als gegoten en lopen niet aan. Uiterlijk lekkere gevulde wielkast qua breedte. Rijervaring: stabiel niet zoekend en door de bandhoogte comfortabel. Had de K415 ook vanaf de showroom (denk de meeste) onder de auto zitten en was er tevreden over.

Leave a comment..

20210310_160737 (2).jpg

20210310_160732 (2).jpg

20210310_160755 (2).jpg

20210310_160744.jpg

• Like 1

Wauw, staat hem heel goed! Deze Sportage is en blijft een mooi vormgegeven auto.

16 minuten geleden, IvdW zei:

Wauw, staat hem heel goed! Deze Sportage is en blijft een mooi vormgegeven auto.

Thnx, vind de zwarte velgen ook goed passen bij de zwarte accenten en het getinte panodak (niet op de foto te zien).

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Breda1912
      Vanwege de aanschaf van een andere auto verkoop ik mijn winterbanden van het merk Vredestein op lichtmetalen MAK-velgen. De bandenmaat is 16 x 70 x 215. Slotbouten worden bijgeleverd. Het profiel is uitstekend. Ze zijn gebruikt voor het model 3 (bouwjaar 2010-2015). De nieuwprijs bedroeg € 1124,68 (factuur kan op verzoek worden overlegd). U kunt een serieus bod uitbrengen waarna ik er van overtuigd ben dat we samen tot een goede prijsafspraak zullen komen.

• By Murcielaygo
      Complete set 14" velgen met originele Kia Picanto wieldeksels en bijbehorende speciale moeren.
      Er liggen Milestone Full Winter banden op in de maat 155/65R14 75T, profiel is weinig, maar voldoet nog voor APK.

Ik verkoop dit omdat ik nu All Seasons gebruik op andere velgen en de Picanto ook wil vervangen door een grotere auto.

De conditie is gebruikt, er zit enige stoep/schraapschade op de deksels en 1 velg heeft een tikje gehad aan de binnenzijde.

Vraagprijs voor de set is €100, maar ik sta open voor serieuze biedingen.

Ik stuur ze niet op, af te halen in Alphen NB of omg. Zevenbergen in overleg.

Ze staan ook op Marktplaats met meer foto's;
      https://link.marktplaats.nl/m1738008440

• By Murcielaygo
      Complete set 15" velgen zoals origineel geleverd op de 2011 Kia Picanto "Super Pack", met naafkapjes en bijbehorende moeren.
      Er liggen Hankook Kinergy zomerbanden op in de maat 17/50R15 75H, twee zijn versleten tot op de indicator, twee zijn nog net voldoende voor de APK.

Ik verkoop dit omdat ik nu All Seasons gebruik op andere velgen en de Picanto ook wil vervangen door een grotere auto.

De conditie is gebruikt, er zit enige stoep/schraapschade op. 1 velg heeft aan de binnenzijde een hapje door een schroef die ooit dwars door de band ging in loopvlak en wang.
      Een andere velg heeft aan de binnenrand wat schade.

De buitenkanten zijn nog netjes, maar hebben enkele beschadigingen, logisch na bijna 9 jaar.

Vraagprijs voor de set is €300, maar ik sta open voor serieuze biedingen.

Ik stuur ze niet op, af te halen in Alphen NB of omg. Zevenbergen in overleg.

Ze staan ook op Marktplaats met meer foto's;
      https://link.marktplaats.nl/m1738012687

• By Peter Boogaard
      Tijdens mijn eerste jaarbeurt is in Augustus alle softwareb geupate. Wat ik ook probeer, op het beeldscherm zie wel op tijd flitser, snelheids contrtole, maar het akoestische signaal komt pas als je er voorbij bent. Ik heb alle opties in de navigatie setup pagina's geprobeerd. Geen resultaat. Je moet dus constant op het scherm kijken. Niet veiig. Ben ik de enige die deze ervaring heeft, of heeft iemand een suggestie? Ik heb een e-nero van  1 1/2 jaar nieuw. Ben ik de enige met deze ervaring? Suggesties?

Met vr groeten,

/PeterB
    • By Prisanto
      Hallo, Ik heb een nieuwe Kia Niro Hybride Executieve besteld (gravity blue) en die wordt eind september geleverd.
      Ik zit te twijfelen of ik ook een ledverlichting voetruimte (voorzijde en achterzijde) en in en uitstapverlichting ga nemen.
      Heeft iemand er ervaring mee?
  • Create New...