Jump to content
HenkBhz

Radio & Entree instellingen stoel ExecutiveLine Hybride

Recommended Posts

Na 4 jaar een Niro ExecutiveLine Hybride gereden te hebben afgelopen week het nieuwere model gehaald. Het rijdt toch altijd iets anders (lees beter).

Opvallende zaken vindt ik dat de radio niet direct uitgaat zodra je de deur open doet en de elektrisch bedienbare stoel gaat niet naar achteren, ondanks dat hij goed is ingesteld in het menu. Hebben meer ExecutiveLine bezitters hier “last” van of moet ik even terug naar de dealer?

Groet,
Henk

F11F390A-C160-41A3-B29B-6221C5AB9CA6.jpeg

Als je in je menu op uit gezet dan werkt je stoel wijziging niet op lang zetten dan heb je de grootste verstelling

Bedankt voor je antwoord!

Hij ging alleen voor de foto even op uit ;-), maar hij staat op lang net als in mijn vorige Niro, maar hij werkt gewoon niet.

Heb je ook dat je radio een tijdje aanblijft?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Bedankt voor je antwoord!

Hij ging alleen voor de foto even op uit ;-), maar hij staat op lang net als in mijn vorige Niro, maar hij werkt gewoon niet.

Heb je ook dat je radio een tijdje aanblijft?

Ook bij mijn 2021 model blijft de radio langer doorspelen (ook als je de deur opent) en ook de lampen blijven lang (+/- 20 seconden) nabranden

mvg

Nia Kiro

Was iets in het slot kapot. Keurig onder garantie vervangen en werkt als een zonnetje.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Machlo
      Hoi,
      klopt het dat er voor een Picanto 2017-2020 nog erg weinig multimediasystemen worden aangeboden in Nederland? Bij Ali zie ik er wel meer voorbij komen, maar hier valt het erg tegen, laat staan A-merken.
      Alternatief is een systeem erin zetten van de sloop. Zijn de oem-Kia picanto JA radio’s (navi, touchscreen, etc) wat geluidskwaliteit betreft te doen?
    • By BeeVeeBee
      Hoi allemaal,
      Ik ben nu bijna twee jaar in bezit van mijn Rio. Al vaker hier rondgekeken, maar toch besloten een account aan te maken. Heb namelijk wat hulp nodig bij de aanschaf van een nieuwe radio. Merk dat de standaard FM-radio die er nu in zit veel stoort en ik begin me steeds vaker te ergeren aan het slechte bereik. Een DAB-antenne aansluiten op de bestaande radio is voor zover ik heb gezien niet mogelijk, dus ik ben aan het overwegen om een aftermarket radio aan te schaffen (liefst zonder fysieke knoppen). Waar ik deze hoofdzakelijk voor wil gebruiken is DAB-radio en de koppeling van mijn telefoon met Android Auto (Spotify, Google Maps en meldingen van bijvoorbeeld Flitsmeister en WhatsApp).
      Ik heb hier een paar vragen over:
      Welk merk is doorgaans het 'beste'? Iets kopen in Nederland of zijn er ook prima alternatieven op de Chinese markt verkrijgbaar? In het geval van dat laatste: ik ben enorm veel verschillende merken en uitvoeringen tegengekomen en zie door de bomen het bos niet meer. Wat zijn de belangrijkste dingen om rekening mee te houden (RAM, Android-versie, processorsnelheid)? Is het in de meeste gevallen plug-and-play of dienen er nog allerlei andere zaken zoals adapters etc. aangeschaft te worden? En blijven de knoppen op het stuur en microfoon gewoon werken? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met het aanschaffen/installeren. Alvast hartelijk dank!
      Bryan

• By Daniel
      Hallo, ik heb in mn kia ceed sw uit 2013 een kenwood android laten zetten maar tot op heden geen stuurwielbediening  meer. Oude radio erin ennhij doet het meteen  weer. Dat bedrijf verschillende interfaces erin gezet maar nog steeds niks. Iemand hier ervaring mee? Kan het iets zijn in de software van kia zelf? We komen er niet uit en zelfs met kenwood en kia gebeld. Die zeggen plug en play maar niet dus. 
      Groet Daniël 
    • By pjong
      Helaas, 3,5 week geleden allemaal toeters en bellen op het dashboard, we reden 100 km/u en ook een rode driehoek op het display en de mededeling "storing Hybride systeem" waren toevallig net voor een benzine station dus meteen de parkeerplaats op. Auto stilgezet, uitgestapt, deuren op slot, min. gewacht en weer gestart. Auto kon weer rijden maar lampje motormanagement brandde oranje, dealer gebeld, klacht uitgelegd en kon meteen langskomen. Auto uitgelezen en conclusie er is iets aan de hand maar wat nog niet bekend. Kreeg leenauto mee, dus dat was opgelost> Dealer heeft nu kontakt met Kia in Korea maar nog geen oplossing gevonden, hoe lang dit gaat duren? We hebben geen idee. Is er iemand die ook zoiets heeft meegemaakt? De Niro dynamic is geleasd en is van november 2018 met 42000 km op de teller. Ik heb alle vertrouwen er in dat het weer goed komt hoor, ben alleen benieuwd of iemand dit ook al eens heeft meegemaakt.
    • By Pieter80
      BInnenkort ga ik een aftermarkt radio installeren in mijn kia rio uit 2013. Deze heeft een achteruitrij camera en parkeersensoren. De camera zal ik vervangen, aangezien het beeld niet al te best is. Nu zou ik de parkeersensoren ook graag werkend krijgen op de aftermarket radio. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb bijgevoegd schema gevonden uit een ander topic (rechter variant op de foto), maar de aansluitingen voor de parking distance control (PDC) zie ik hier helaas niet terug. Weet iemand of PDC buiten de originele radio om werkt of hoe je dit werkend zou krijgen?

• Create New...